تولید جعبه پیتزا با کیفیت و قیمت مناسب

تولید جعبه پیتزا با کیفیت و قیمت مناسب در انواع و اقسام طرح ها انجام می پذیرد. مشتریان عزیز می توانند با ثبت سفارش تلفنی یا اینترنتی در اسرع وقت این محصول را در محل خود دریافت کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مشتریان عزیز می توانید با واحد فروش تماس بگیرید. و با اعلام مشخصات مورد انتظار خود از محصول و ارسال طرح اختصاصی در صورت نیاز سفارش خود را ثبت کنید.

تولید جعبه پیتزا

تولید جعبه پیتزا

جعبه های پیتزا عموما از دو جنس ایفلوت بهداشتی و یا دوبلکس بهداشتی تهیه می شوند.می توان اظهار داشت دوبلکس بهداشتی قیمت پایین تری دارد و اقتصادی تر است ولی عموما ایفلوت بهداشتی کیفیت و استحکام بیشتری را به شما عرضه می دارد.

تولید جعبه پیتزا در طرح های مختلفی صورت می پذیرد.که می توان به طرح کلاسیک یا درصندوقی ، درکشویی و … اشاره کرد.که در اشکال مختلفی مثل دایره ، مثلث ،مربع و … تولید و عرضه می شوند.

تولید جعبه پیتزا

چاپ جعبه پیتزا

جعبه های پیتزا به سه صورت خام، چاپ عمومی، چاپ اختصاصی عرضه می شوند.اگر لوگوی اختصاصی ندارید یا تمایلی به ثبت برند خود بر روی جعبه پیتزای خود ندارید، می توانید جعبه های خام یا چاپ عمومی را انتخاب کنید.

و اما پیشنهاد ما بر این است که درصورت امکان جعبه های خود را با ثبت برند و لوگوی خود اختصاصی کنید. با اینکار اثرات قابل توجهی را متوجه فروش مجموعه ی خود میکنید. دریافت محصول با بسته بندی اختصاصی مجموعه ی شما توسط مشتری،به محصول شما اعتبار و اصالت می بخشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما