خط تولید کارخانه پاکت متالایز فست فود

در کارخانه پاکت متالایز فست فود انواع پاکت های دسته دار و بدون دسته به صورت خرده و عمده در مراکز فروش به عرضه گذاشته شده و مشتریان می توانند بنابر نیاز خود بهترین محصول را انتخاب کنند.

چاپ روی پاکت متالایز فست فود

انواع طرح های انتخابی بر روی پاکت متالایز در رنگ های متنوع چاپ می شود و جذابیت خاصی به پاکت های متالایزی می بخشد.

چاپ روی پاکت متالایز فست فود
پاکت ساندویچ پنجره دار از جنس متالایز نیز تولیده شده و دارای زرق و برق و زیبایی دوبرابر نسبت به دیگر پاکت های بسته بندی است.
انواع چاپ روی متالایز توسط دستگاه های زیر است:

  • لترس
  • سیلک اسکرین
  • تامپو
  • هلیو گروار

کارخانه تولید پاکت متالایز فست فود

کارخانه تولید پاکت متالایز در شهرهای بزرگی همچون تهران، شیراز، اصفهان و.. در حجم های دلخواه تولید شده و راهی بازار ها می شوند.
انواع پاکت متالایز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پاکت متالایز شفاف که دارای زیپ است.
  • پاکت های ایستاده متالایز
  • پاکت دور فویل زیپ دار

اکثر پاکت های متالایز را به صورتی تولید می کنند که قابلیت باز و بسته شدن داشته باشد و بتوان به آسانی حمل و جابه جانمود.
پاکت متالایز بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی به کاربر می رود و به مسیر های طولانی ارسال می شوند و قیمت این پاکت ها نسبت به پاکت های کاغذی قیمت بالاتری دارند.

خرید مستقیم پاکت متالایز فست فود

از کارگاه های تولیدی می توان پاکت متالایز فست فود را با نرخ هایی زیر قیمت بازار به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کرده و در رستوران ها و فست فودی ها مورد استفاده قرار داد.

خرید مستقیم پاکت متالایز فست فود
برای پاسخ به این پرسش که فیلم متالایز چیست باید گفت که این محصول یکی از کاربردی ترین انواع بسته بندی برای مواد غذایی است.
بسته بندی چیپس هم از داخل و هم از خارج نقره ای رنگ بوده و رنگ نقره ای باعث شده که نور و حرارت را جذب نکند و در نتیجه کیفیت محصولات پایین نمی آید.
کیفیت متالایز تولید شده به مقدار زیادی به مواد اولیه و دستگاه های تولیدی بستگی دارد و قیمت محصول نهایی بسته به مواد اولیه ممکن است تغییر های محسوسی داشته باشد.

توزیع و پخش انواع پاکت متالایز فست فود

انواع پاکت متالایز فست فود در مقادیر انبوه برای مصارف صنعتی و خوراکی در بازار های سراسرکشور پخش و توزیع می شود.
پاکت متالایز در بسته بندی مواد خوراکی از قبیل : چیپس، شکلات، انواع فست فود و … کاربرد دارند.
پاکت کرافت نیز در تهیه بسته بندی های مواد غذایی سرد و گرم و خشکبار و میوه و صیفی جات کاربرد دارند.
فیلم های بسته بندی شامل موارد زیر است:

  • پلی اتلین
  • پلی پروپیلین

فیلم پروپیلین که با نام دیگر pp نیز شناخته می شود خواص و کاربرد های زیادی دارد از pp ها دو نوع ارینت نشده و ارینت شده وجود دارد.
فیلم bopp که با نام متالایزنیز شناخته می شود پرمصرف ترین فیلم چاپ پذیر در صنعت بسته بندی است و درتهیه انواع برچسب کاربرد دارد.
کیفیت چاپ متالایز به گفته کسانی که در صنعت چاپ فعالیت دارند به گراور و فلکسو دارد و در بازار ها ی جهان با نمونه های مشابه خارجی رقابت می کند.
فیلم متالایز از جمله محصولاتی است که در کشور ایران تحریم نشده و می توان مقادیر دلخواه را وارد ایران کرده و در مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد.
البته باید درنظر گرفت که قیمت آن بنابر نوسانات بازار و تورم و شرایط اقتصادی ممکن است متغیر باشد و برای اطلاع از قیمت روز می بایست به سایت های معتبر آنلاین مراجعه نمود.
پاکت های متالایز را می توان به صورت نقره کوب و طلاکوب تولید کرده و این دونوع پاکت لوکس بوده و برای بسته بندی هایی مواد غذایی خاص به کار می رود و درنتیجه قیمت های بالاتری نسبت به موارد مشابه دارند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما