کارخانه تولید پاکت کرافت آماده طرح فست فود

در کارخانه های تولیدی سراسر کشور انواع پاکت کرافت آماده در طرح فست فود با قیمت های مناسبی به فروش می رسد و مشتریان می توانند در اسرع وقت خرید خود را انجام دهند.

قیمت تمام شده پاکت کرافت فست فود

پاکت های کرافت در انواع و اقسام گوناگون برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و مشتریان می توانند در ابعاد و اندازه های انتخابی سفارش خود را ثبت کنند.

قیمت تمام شده پاکت کرافت فست فود
پاکت حمل پیتزا را می توان در اندازه ها و طرح های متفاوت بنابر نظر خود سفارش داده و در اسرع وقت خرید خود را به ثبت برسانند.
انواع جعبه ها و پاکت های پیتزا در اشکال زیر هستند:

  • جعبه های پنج ضلعی
  • جعبه مستطیلی با ارتفاع زیاد
  • جعبه مستطیلی با ارتفاع کم
  • جعبه های سه ضلعی

کارخانه پاکت کرافت فست فود بیرون بر

پاکت کرافت فست فود بیرون بر در ابعاد مورد سفارش مشتری در کارخانه های سراسر کشور تولید می شود و افراد می توانند انوع این پاکت های کرافت تولیدی را در نمایشگاه های عرضه کننذه مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهند.
بسته بندی های غذای رستورانی را با توجه به نوع غذایی که در آن تعبیه می شود و وزن غذا و ابعاد آن می تواند متغیر باشد.
زمانی که سفارش دهنده مواد غذایی، مواد غذایی به دستش می رسد اولین چیزی که به آن توجه می کند بسته بندی ای است که در آن ماده غذایی قرار گرفته است.
به همین دلیل باید در نظر داشت که طراحی بسته بندی بسیار جذاب و قابل توجه باشد و طراحی آن باید رنگ های گرم زیاد تر به کاربرده شود تا اشتهای افراد را زیاد کند.
یکی دیگر از انواع پاکت بسته بندی پاکت های لمینی هستند که از چندلایه کاغذ و مقوا و کاغذ گلاسه در آن استفاده شده به اینصورت که در لایه ای زیرین از کاغذ و مقوا استفاده شده و در لایه های رویی کاغذ های گلاسه مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه انواع پاکت کرافت فست فود

برای به دست آوردن قیمت پاکت غذا و خرید انواع پاکت کرافت فست فود می توان به مراکز عرضه کننده این محصولات مراجعه کرده و خرید خود را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهند.

عرضه انواع پاکت کرافت فست فود
انواع پاکت کرافت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انواع پاکت دسته دار
  • پاکت کرافت ته کاست یا همان پاکت کرافت ایستاده
  • پاکت کرافت پنجره دار
  • پاکت کرافت زیپ دار
  • پاکت کرافت های پرس حرارتی

تولیدکننده اصلی پاکت کرافت فست فود

پاکت کرافت فست فود توسط تولید کننده اصلی در مقادیر و حجم های بالایی تولید شده و مشتریان می توانند به صورت عمده خرید خود را انجام دهند.
پاکت کرافت بدون دسته با ضخامت های هفتاد تا سیصدگرم تولید شده و به وسیله دستگاه افست انواع چاپ ها را بر روی آن انجام می دهند.
معمولا چاپ بر روی کاغذ کرافت به صورت تک رنگ و دورنگ انجام می شود اما قابلیت چاپ تا پنج رنگ را نیز دارد.
در پاکت های کرافت دسته دار وزن دسته را افزایش می دهند تا تحمل وزن را تا 2.5 کیلو گرم را داشته باشد به طوریکه پاکت هایی که دارای وزن صد و پنجاه گرم باشد تا وزن سه کیلوگرم را تحمل می کند.
برای تهیه کاغذکرافت که در تولید بسته بندی ها استفاده می شود باید از خمیر کاغذ استفاده کنند.
یکی از مزیت هایی که کاغذ کرافت نسبت به کاغذ های تحریر و معمولی دارد چاپ پذیری بسیار بالای آن بوده و می توان رنگ های متنوعی را نیز بر روی آن چاپ نمود.
یکی از دلایلی که باعث شده کاغذ تحریر نسبت به کاغذ کرافت قیمت بالایی داشته باشد عدم وجود مواد بازیافتی در کاغذ های تحریر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما