کارخانه تولید کننده پاکت کرافت ساندویچ

کارخانه پاکت کرافت ساندویچ زیادی در کشور ایران وجود دارد که جزء بزرگترین کارخانه ها درصنایع تولید و بسته بندی انواع پاکت های بسته بندی فست فود هستند و توانسته اند به خارج کشور نیز این محصولات را صادر کنند.

تولید پاکت کرافت ساندویچ در ایران

پاکت کرافت ساندویچ در ایران در حجم های زیاد تولید شده و در بازار و مراکز عرضه کننده بسته بندی ها به فروش می رسد.
پاکت ساندویچ پنجره دار در انواع کاغذی کاهی، کرافت، متالایز و … به فروش می رسد و مشتریان می توانند بنابر نیاز خود بهترین انتخاب را انجام دهند.

تولید پاکت کرافت ساندویچ در ایران

 

از پاکت کرافت اغلب برای بسته بندی ساندویچ های گرم استفاده می شود اما امروزه به دلیل قابلیت بازیافت کرافت و قیمت مناسب برای تولید پاکت ساندویچ سرد نیز می توان از آن استفاده نمود.

خرید مستقیم پاکت کرافت ساندویچ

پاکت کرافت ساندویچ را می توان از کارگاه های تولیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کرد یکی از مزایای خرید بدین صورت این است که دلالان و واسطه گران در این بین حذف شده و درنتیجه می توان در هزینه صرفه جویی کرد.
با وجود اینکه کشور ایران فناوری ساخت انواع پاکت های کرافت و متالایز و دیگر پاکت ها را دارد اما مقداری را نیز از کشور های آلمان، روسیه و هلند وارد می کند.
یکی از انواع پاکت کرافت که بسیار پرفروش می باشد پاکت ساندویچ پنجره دار است این پاکت به دلیل دارا بودن قسمتی که محتویات داخل آن قابل مشاهده است بسیار محبوب واقع شده است.
پاکت کرافت پنجره دار را می توان به صورت های زیپدار، پرس حرارتی، دکمه ای، ایستاده تولید نموده و از آن در مصارف بسته بندی فست فود و مواد غذایی و حبوبات به کاربرد.

بزرگترین کارخانه پاکت کرافت ساندویچ

بزرگترین کارخانه پاکت کرافت ساندویچ انواع پاکت های بسته بندی کرافت را بر اساس نوع طرح و نحوه سفارش در دسترس مشتریان قرار داده و آن ها می‌توانند بدون فوت وقت خرید خود را به ثبت برسانند.

بزرگترین کارخانه پاکت کرافت ساندویچ
بزرگترین کارخانه های تولید پاکت های کرافتی استان تهران اصفهان و مشهد هستند محصولات کرافتی در این کارخانه های تولید شده و با ماشین های حمل مناسب به دیگر نقاط کشور ایران ارسال شده و رستوران ها و فروشگاه های پخش مواد غذایی و فست فودی ها خریداران اصلی این نوع پاکت ها می باشند
پاکت کرافتی که درون آن را با لایه ای از کاغذ کاهی پوشانده باشند برای جلوگیری از اینکه سس و انواع مواد غذایی به خارج از بسته بندی نشت کند مناسب هستند.

ساخت پاکت کرافت ساندویچ در سایزهای مختلف

برای ساخت انواع پاکت کرافت در سایز ها و ابعاد مختلف می توان به سایت های اینترنتی که انواع این بسته بندی های مواد غذایی را تولید می کنند مراجعه کرده و خرید خود را انجام داد.
پاکت کرافت نه تنها در بسته بندی فست فود و انواع ساندویچ کاربرد دارد بلکه به طور گسترده ای در صنایع بسته بندی خشکبار و میوه خشک به کاربرده می شوند.
در سال های اخیر کشور ایران تولیدات گسترده ای در زمینه میوه خشک انجام می دهد و به دنبال آن صنعت بسته بندی مواد غذایی بسیار پیشرفت کرده و به خصوص تقاضای پاکت های کرافت برای بسته بندی میوه خشک افزایش یافته است.
یکی دیگر از انواع پاکت های بسته بندی بیرون بر کاغذ تحریر بسته‌بندی برگر ساندویچ و سوخاری بوده و وزن این کاغذ تحریر به کار برده شده در این پاکت‌ها ۸۰ گرم می باشد.
به دلیل اینکه کاغذ تحریر نسبت به کاغذ کرافت استحکام کمتری دارد باید وزن به کار گرفته شده برای تولید پاکت از جنس کاغذ تحریر بیشتر از نوع کرافتی آن باشد.

6

  1. من میخام ساندویچ سردپخش کنم لطفا راهنمایی کنید از کدوم پاکت‌ها استفاده
    کنم که بیشتر مورد استقبال واقع بشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما