پاکت کرافت پنجره دار یکی از نمونه های پر فروش پاکت های بسته بندی است که مناسب نگهداری محصولاتی از جمله خشکبار و آجیل و قهوه می باشد.
امروزه پاکت های بسته بندی در جنس و مدل های گوناگونی به بازار عرضه میشوند. این تنوع سبب شده که رضایت مشتریان فراوانی با انواع محصولات فراهم شود.
در کل میتوان جنس پاکت های بسته بندی را به چند گروه تقسیم کرد:
- پلی اتیلن
- کرافت
- گلاسه
- نایلونی
- متالایز
- و غیره
پاکت کرافت
بهترین نوع پاکت برای بسته بندی آجیل پاکت کرافت به شمار می آید. کاغذ کرافت یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ بسته بندی است که برای محصولاتی از قبیل آجیل و خشکبار انتخاب کاملا معقول و به جاییست.
ویژگی های پاکت کرافت عبارتند از:
- وجود لایه فود گرید درون پاکت
- انواع مدل های پنجره دار و ساده
- تنوع در سایز و مدل های مختلف
- زیپ کیپ دار برای سهولت استفاده از محصول درون آن
- قابلیت انواع چاپ با طراحی های گوناگون
- وزنی سبک
- قیمت مناسب
- فراهم کردن رضایت مشتری
پاکت پنجره دار
پاکت های کرافت در مدل های مختلفی میتواند به بازار عرضه شود از جمله پاکت کرافت پنجره دار از جلو, پنجره دار از طرفین و … . پاکت کرافت پنجره دار به دلیل طراحی جذاب خود میتواند نمایی از محصول درون خود را به مشتری ارائه دهد به سخنی دیگر یک مبلغ برای محصولات با کیفیت شما باشد.
همچنین به دلیل وجود لایه فود گرید درون آن کاملا بهداشتی است و مانع جذب رطوبت و نورهای مضر میشود و برای آجیل که برخی از انواع آن روغنی بوده بهترین انتخاب است. این ویژگی باعث می گردد که در طی زمان طعم و رنگ کالای مورد نظر تغییر نکند و همچنان مطلوب باقی بماند.
پاکت کرافت زیپ دار
یکی از مدل های پاکت های پنجره دار مدل زیپ دار آن است. از نکات مثبت محصول نامبرده این است که امکان استفاده مجدد از این پاکت ها مهیا است به این صورت که مصرف کننده به اندازه نیاز خود از محصول درون پاکت استفاده میکند و با کیپ کردن در آن از بروز رطوبت و آلودگی به درون پاکت جلو گیری می نماید.
همچنین به دلیل کیفیت بالای محصول با چند بار استفاده هیچ گونه آسیبی نه به بسته بندی و نه به کالای درون آن نمیرسد. این ویژگی سبب شده پاکت های کرافت پنجره دار زیپ دار یکی از مناسب ترین گزینه ها برای بسته بندی آجیل که یکی از تنقلات پر فروش شناخته شده، باشد.
امروزه قابلیت چاپ انواع برندها بر روی پاکت بسته بندی کاغذی برای معرفی تولید کننده محصول بسیار اهمیت دارد زیرا این نکته سبب میشود که هویت محصول و فروشنده به راحتی در دید مشتری قرار بگیرد و مشتری با آسودگی خاطر کالای مورد نظر خود را انتخاب کند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.