انواع پاکت کرافت بسته بندی قیمت ارزان

انواع پاکت کرافت در رنگ های نخودی و سفید در ابعاد متفاوت و با قیمت ارزان در بازار جهت بسته بندی خشکبار و حبوبات مورد خرید و فروش عمده قرار خواهد گرفت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با روی کار آمدن پاکت های کرافت تغییرات و تنوع جالبی در صنعت بسته بندی ایجاد شد به شکلی که عرضه کنندگان محصولاتی همچون خشکبار و میوه خشک تمایل پیدا کردند تا کالای خود را در بسته بندی با کیفیت پاکت کرافت کاغذی در بازار رقابت توزیع نمایند.

انواع پاکت کرافت

یکی از مهم ترین دلایلی که موجب رایج گشتن کاربرد انواع پاکت کرافت در مدل های مختلف شد برخورداری این محصول شکیل بسته بندی از قیمت ارزان و مناسب بود که با توجه به اندازه ابعاد آن و بر مبنای انتخاب مشتریان و همچنین میزان حجم خرید مشخص خواهد شد.

پاکت کرافت زیپ دار

در میان انواع پاکت کرافت مدل های جالب و جذابی برای بسته بندی مدرن محصولات به چشم میخورد اما پاکت کرافت زیپ دار و پنجره دار توانسته بیشترین آمار سفارشات را از آن خود نماید. این موضوع می تواند به خاطر کیفیت بالایی باشد که لایه درونی این محصول بسته بندی دارد که می تواند به بهترین نحو ممکن از فساد اقسام محصولات مغذی درون خود جلوگیری به عمل بیاورد.

انواع پاکت کرافت

انواع پاکت کرافت در اندازه های متفاوت از کوچک تا بزرگ برای محصولات صنعتی و غذایی بسیار کاربردی بوده و متقاضیان نیز از خرید و فروش محصولات خود در این پاکت ها اذعان رضایتمندی نموده اند.

پاکت بغل کاست

در میان سفارشات عمده ای که از متقاضیان جهت انواع پاکت کرافت دریافت می گردد بسیاری تمایل به استفاده از پاکت بفل کاست می باشند. معمولا پاکت های کرافت ایستاده به صورت کف کاست است حال آنکه در مدل بغل کاست میزان بیشتری از محصولات مورد بسته بندی جای گرفته و متقاضیان میتوانند از استحکام و مقاومت این پاکت ها اطمینان حاصل نمایند.

انواع پاکت کرافت

البته شایان ذکر است که قیمت پاکت های بغل کاست کرافت و متالایز با توجه به کاست دار بودن سه طرفه این مدل ها با مدل هایی از پاکت ها که تنها ته کاست هستند متفاوت بوده و با توجه به سایز و درجه کیفیت محصول قیمت آنها تعیین خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما