بررسی قیمت چاپ پاکت ساندویچ

قیمت چاپ پاکت ساندویچ به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله نوع پاکت که از جنس کرافت، متالایز، پلاستیک و … باشد همچنین به تعداد رنگ چاپ شده بر روی پاکت نیز بستگی دارد.

چاپ پاکت ساندویچ با قیمت مقرون به صرفه

چاپ پاکت ساندویچ در مراکز طراحی و تولید لوگو با قیمت های مقرون به صرفه ای انجام می شود و برای کسب اطلاعات لازم می بایست به سایت های ارائه انواع طرح های مورد نظر مراجعه نمود.

چاپ پاکت ساندویچ با قیمت مقرون به صرفه
پاکت بیرون بر پیتزا مخصوص انواع پیتزا های تک نفره و خانواده با تعداد پایین بنا به سفارش مشتری به فروش می رسد.
پاکت های عمومی پیتزا در اندازه‌های ۲۴ و نیم با ارتفاع تقریبی ۳۶ سانتی متر و با چاپ یک رنگ انجام شده و وزن کاغذ کرافت آن به ۷۵ گرم می رسد.
یکی دیگر از انواع پاکت های کرافت برای بسته بندی انواع فست فود و ساندویچ به کار می رود.
پاکت کرافت بیرون بر دسته دار دارای ویژگی های زیادی می باشد از جمله خاصیت کشسانی بالا و تحمل فشار برای حمل انواع غذاها و فست فود است.
بعضی از پاکت های کرافت به دلیل دو لایه شدن دسته از داخل با مقوایی به وزن ۴۰۰ گرم قابلیت حمل غذا تا دو ونیم کیلوگرم را دارا می باشد.
این پاکت برای بسته بندی و حمل انواع پاکت برگر ساندویچ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
برای اطلاع از مراکز تولید پاکت ساندویچ تهران می توان به سایت هایی که لیستی از این مراکز را در اختیار مشتریان قرار داده مراجعه کرده و پس از آشنایی با هرکدام بهترین را انتخاب نمود.

مشاهده قیمت روز چاپ پاکت ساندویچ

چاپ پاکت ساندویچ با توجه به سفارش مشتری ممکن است متفاوت باشد برای مشاهده قیمت روز و تغییرات نرخ تولید و چاپ این پاکت‌ها می توان به سایت های مربوط به طراحی لوگو و چاپ مراجعه نمود.
یکی از انواع پاکت های ساندویچ که چاپ پذیری بالایی دارد و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است پاکت کرافت می باشد.
کرافت یک کلمه آلمانی است به معنای قوی و کرافت به یک نوع از کاغذ صنعتی گفته می شود که توسط یک فرآیند شیمیایی تولید می شود.

جدول قیمت بندی چاپ پاکت ساندویچ

برای مشاهده و بررسی جدول قیمت بندی چاپ انواع پاکت ساندویچ می توان به دفاتر چاپ و طراحی و دفاتر فنی که در زمینه طراحی و تولید فعالیت دارند مراجعه نمود.
هزینه چاپ و طراحی برروی انواع پاکت های ساندویچ به نوع جوهر، نوع طراحی، ابعاد چاپ و ضخامت کاغذ بستگی دارد و هر یک از موارد بالا که تغییر کند قیمت نهایی چاپ این محصول نیز تغییر خواهد کرد.

جدول قیمت بندی چاپ پاکت ساندویچ
در مراکز دفاتر فنی و چاپ انواع پاکت ها که در تهیه و تولید بسته بندی ساندویچ و مواد غذایی فعالیت دارند انواع طرح های مورد نظر مشتری را بر روی پاکت کرافت و یا دیگر پاکت ها درج می کنند.
یکی از یکی از ویژگی های خوبی که این دفاتر طراحی دارند تضمین کیفیت در چاپ و طراحی است یعنی در صورتی که طرح مورد نظر باب میل مشتری نباشد طرح را تغییر می دهند.

آگاهی از قیمت چاپ پاکت ساندویچ

قیمت چاپ و طراحی پاکت های ساندویچ مواد غذایی یکسان نیست و بسته به جنس و سایر شرایط ممکن است تغییر کند برای دریافت و آگاهی از نرخ چاپ و طراحی به روز می توان به سایت های تخصصی در زمینه طراحی مراجعه نمود.
یکی از سوالاتی که در هنگام چاپ و طراحی پاکت های کرافت و پاکت های ساندویچ پرسیده می شود این است که در طراحی پاکت کرافت چه رنگ هایی جذاب تر هستند.
برای پاسخ به این پرسش باید گفت استفاده از رنگ هایی که تضاد خوبی بارنگ کاغذ کرافت ایجاد می کند بسیار مناسب است از جمله آن ها می توان به رنگ های قرمز مشکی و سبز اشاره نمود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما