تولید و فروش انبوه پاکت کرافت بغل کاست

پاکت کرافت بغل کاست با ظاهر زیبا و لوکس خود توانسته از استقبال خوبی در میان محصولات بسته بندی تولید شده برخوردار شود و به شکل انبوه با قیمت مناسب در بازار خرید و فروش گردد.

پاکت کرافت بغل کاست

تولید پاکت کرافت کاغذی

پاکت کرافت کاغذی که در تنوع بالایی جهت خرید و فروش انواع محصولات تولید میگردد توانسته به عنوان یکی از مدل های برگزیده از جنس های نایلونی پیشی بگیرد. این در حالی است که امروزه بیشتر تولید کنندگان مواد غذایی بر ضرر های ناشی از مصرف مواد نایلونی پی بده و خواستار جایگزینی کاغذ به جای مواد زیان بار پلاستیکی و جلوگیری از تخریب محیط زیست می باشند.

در همین راستا خط تولید پاکت کرافت کاغذی در مدل ها و رنگ های گوناگون و با در نظر گرفتن موارد بهداشتی و در میزان انبوه با سایز های متفاوتی در دامنه ای وسیع، جهت پاسخگویی به نوع نیاز تولید کنندگان، فعالیت می نمایند. در واقع نقش صنعت بسته بندی در بازار عصر موجود، برطرف نمودن دغدغه هایی بوده که تولید کنندگان و توزیع کنندگان را در بسته بندی کالا و شکل جابجایی آن مواجه ساخته است.

در اینجا به بیان برخی از مهم ترین دلایلی پرداخته خواهد شد که مشتریان را به مصرف پاکت های کاغذی به جای سایر محصولات بسته بندی دعوت نموده است.

  • کیفیت بالای مواد تشکیل دهنده

به طور کلی کاغذ های کرافت در کشور ما به شکل وارداتی خرید و فروش می گردد و در گرماژ و ضخامت متفاوتی قابل عرضه است. به شکل معمول برای هر مدل و طرحی در بسته بندی از کاغذی با ضخامت خاص استفاده می گردد و این موضوع می تواند بر قیمت خرید و فروش و نوسانات ارز و دلار تاثیرگذاری بسیاری داشته باشد.

  • تنوع در طرح و رنگ

یکی از مهم ترین عناصری که در گزینش بسته بندی مورد توجه بسیاری قرار دارد مدل پاکت کرافت کاغذی و همچنین رنگ آن می باشد. چرا که محصولات متفاوت با کاربرد های گوناگون باید در بسته بندی به بازار عرضه گردد که بتواند با یکنواختی مبارزه کرده و مورد توجه مصرف کننده قرار گیرد. به همین جهت پاکت کرافت کاغذی در انواع مدل ها و رنگ های جذاب توانسته به خوبی پاسخ گویی مثبتی به این نیاز فعالان اقتصادی داشته و به جذب مشتریان آنها کمک شایانی نماید.

  • قابلیت بازیافت

پاکت های کرافت از جمله محصولاتی بوده که به میزان چشمگیری از آلوده شدن محیط زیست جلوگیری می نماید به طوری که بیشتر افراد این نوع از بسته بندی را با نام بسته بندی دوستدار محیط زیست می شناسند. در حقیقت این قابلیت بسته های کاغذی موجب گشته تا از زیان های بسیار زیادی که در طی مصرف بی رویه انواع مواد نایلونی در سالیان اخیر، به حد زیادی کاسته شده و از آنها در تولید انواع کارتن و مقوا استفاده های فراوانی به عمل آید.

  • موجود درابعاد مختلف

تولید پاکت کرافت بسته بندی در ابعاد مختلف یکی از مهم ترین مواردی بوده که تولیدکنندگان این محصول به آن توجهی ویژه نشان داده اند. چرا که با دقت به ایجاد مدل ها و ابعاد گوناگون جهت رضایت مندی مشتریان خود برای اقسام سایزهای مختلف از کالا، می توان شاهد رشد توسعه اقتصادی و عرضه محصولات در اشکال مورد تایید عموم بود. این امر با تولید انواع اندازه های متنوع پاکت کرافت کاغذی در تیراژ بالا متقاضیان را در توزیع بهتر محصولاتشان به خوبی یاری میکند.

  • بهداشتی بودن بسته بندی

پاکت های کرافت سه لایه از لایه داخلی متالایز یا فودگرید بهداشتی تولید شده که به لحاظ بهداشتی برای بسته بندی انواع محصولات غذایی و زیبایی مورد تایید بوده و هیچ گونه عوارضی برای مصرف کنندگان به همراه ندارد. علاوه بر این وجود این لایه برای بسته بندی دانه های روغنی نیز به عنوان یک ضمانت محسوب شده تا از خروج مواد داخلی جلوگیری به عمل آید.

  • مقاومت بالا

استحکام بالایی که بسته بندی های کاغذی در مقابل عوامل مخرب خارجی همچون رطوبت، گرما و حرارت و در نهایت نفوذ گرد و غبار به محتویات داخلی داشته سبب شده تا برای عرضه اقسام محصولات خشکبار و خوراکی جات به عنوان گزینه ای هوشمندانه عمل نماید.

  • ظاهر شیک و بروز

از دیگر دلایلی که مصرف پاکت های کرافت در انواع مدل ها را رواج بخشیده ظاهر زیبا و لوکسی می باشد که این بسته بندی به محصولات درون خود می بخشد. باید به صراحت این نکته را عنوان نمود که در عصر امروز مصرف کنندگان علاوه بر کیفیت محصولات مورد مصرف تمایل بسیاری نسبت به استفاده از کالایی نشان خواهند داد که برای احترام به مشتریان در نوع جذابی از بسته بندی به بازار عرضه گردد. از این رو پاکت کرافت و گلاسه کاغذی با طراحی شیک انواع مدل های جدید توانسته اند نوع نیاز مصرف کنندگان را به خوبی درک نموده و با شکل زیبای خود زینت بخش محصولات متفاوتی بشوند.

  • قیمت مناسب

در نهایت در کنار تمامی ویژگی هایی که مصرف بسته بندی های کاغذی کرافت را میتوان برشمرد وجود قیمت مناسب این محصولات نیز موجب شده تا محبوبیت این کالا دوچندان شود. معمولا در خرید و فروش به میزان عمده و با کاهش هزینه های جانبی متقاضیان می توانند از تخفیفات ویژه ای برای بسته بندی فرآورده های خود به شکل و اندازه دلخواه با قیمتی مناسب بهره برداری نمایند.

پاکت کرافت پنجره دار

پاکت قهوه

در دنیای امروز مصرف میان وعده ها و نوشیدنی های متداولی رواج یافته که چای و قهوه جزو این محصولات پر فروش است. بر این مبنا تولید کنندگان و توزیع کنندگان این محصولات بر آن شده تا از بسته بندی مناسبی جهت حفاظت و ایمنی از کالای با کیفیت خود استفاده نمایند. بسته بندی قهوه در میان انواع مدل های پاکت کرافت از تنوع بالایی برخوردار می باشد. در انتخاب نوع مناسب بسته بندی علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت پاکت ها سلیقه فردی مشتریان و بازار هدف فروش و جابجایی محصولات نیز حرف اول را می زنند.

از این رو متقاضیان با علم به چگونگی توزیع محصولات خود نسبت به برگزیدن یکی از مدل های جذاب پاکت کاغذی اقدام کرده و به بهترین مدل از بسته های کاغذی قهوه و چای دستیابی پیدا می نمایند. برخی از پر فروش ترین مدل های بسته بندی کرافت جهت انواع دانه و پودر قهوه عبارتند از:

  • پاکت پنجره دار کرافت یا گلاسه
  • پاکت کرافت یک رو شفاف
  • پاکت کرافت بغل کاست ساده
  • پاکت کرافت بغل کاست باکس پوچ
  • پاکت کرافت بغل کاست داخل متالایز
  • پاکت متالایز ساده
  • پاکت متالایز زیپدار
پاکت کرافت بغل کاست

انواع پاکت بسته بندی کرافت

در صنعت بسته بندی تنوع یکی از اولویت هایی بوده که توانسته به خوبی به سیر صعودی این حوزه و گسترش تولیدات آن بپردازد. از آنجاییکه بسته بندی محصولات مختلف با توجه به اقسام مدل های محصول از نظر نوع نگهداری و جابجایی با هم تفاوت دارد بنابراین انواع پاکت بسته بندی کرافت توانسته به پاسخ گویی مناسبی جهت رفع نیاز مشتریان خود پرداخته و با تنوعی بی نظیر قابل دسترس فعالان تجاری قرار بگیرد. در اینجا به برخی از مدل های رایج پاکت کرافت که بیشترین میزان سفارشات سالانه را مختص خود می نمایند اشاره شده است.

  • پاکت کرافت ساده

که بیشتر افراد آن را با نام پاکت کاغذی آجیلی میشناسند به شکل تک لایه و تنها از خود کاغذ کرافت تولید گشته و در ابعاد کوچک تا بزرگ برای انواع محصولات قابل استفاده است. این مدل از بسته بندی قابلیت چاپ انواع برندهای تجاری را نیز بر روی خود دارد وو به قیمت ارزان تری نسبت به سایر مدل های کرافت قابل عرضه می باشد.

پاکت کرافت بغل کاست
  • پاکت کرافت پنجره دار و زیپ دار

این مدل از پاکت ها با داشتن گاستی که در قسمت کف پاکت طراحی شده به شکل ایستاده یا ساندیسی قرار گرفته و با ایستایی مناسب خود در قفسه های فروشگاهی توجه مصرف کنندگان را به خوبی به طرف خود جلب می کند. علاوه بر این وجود پنجره شفاف در قسمت جلوی بسته بندی باعث دیده شدن محتویات درونی آن شده و متقاضیان می توانند با رضایت مندی بیشتری نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز اقدام نمایند. زیپ دار بودن درب این محصولات هم که بازو بسته شدن آسان را برای کاربران فراهم می آورد مورد توجه افراد بسیاری قرار می گیرد.

پاکت کرافت اصفهان
  • پاکت کرافت بغل کاست پنجره دار

این نمونه از بسته های کاغذی توانسته با قابلیت حجیم شدن از اطراف پاکت میزان بیشتری از محصولات را به خوبی در خود جای دهد. پاکت کرافت بغل کاست پنجره دار دارای درب ساده ای بوده که به وسیله دستگاه های حرارتی پرس شده و نمای خوبی به بسته بندی انواع محصولات می دهد. در کنار موارد ذکر شده تولید پاکت کرافت بغل کاست در انواع سایزهای گوناگون منجر به استقبال خوب این مدل زیبا در بازار شده است. پنجره این بسته بندی با توجه به وجود فضایی که گاست نامیده می شود و موجب بیشتر شدن مقدار موادی که در آن جای میگیرد در قسمت وسط پاکت کرافت از بالا تا پایین قرار داده شده است. این محصول نیز قابلیت اجرای چاپ انواع طرح و لوگو را برای معرفی نام برند مشتریان دارا می باشد.

پاکت کرافت خشکبار
  • پاکت کرافت بغل کاست بدون پنجره

این مدل از بسته بندی های کاغذی نیز برای آن دسته از مشتریانی طراحی شده که تمایل به دیده شدن محتویات داخل پاکت ندارند. این مدل از پاکت کرافت بغل کاست در دو مدل درب زیپ دار و بدون زیپ تولید شده و برای بسته بندی انواع قهوه، چای، زغال و پودرهای بهداشتی از کاربردهای فراوانی برخوردار می باشد. پاکت کرافت بغل کاست جزو بسته بندی های سه لایه بوده و لایه داخلی آنها متالایز است، همچنین در ابعاد مختلفی با چاپ اختصاصی قابل تولید می باشد.

پاکت کرافت بغل کاست
  • پاکت کرافت بغل پنجره

برای بسته بندی انواع نان های فانتزی و یا ساندویچ های سرد و نیز گیاهان دارویی از پاکت کرافت بغل کاست که در یک سمت یا هر دو سمت پنجره دارد استفاده می گردد. این مدل از بسته بندی به نسبت سایرین گرماژ پایین تری داشته و در ابعاد متفاوتی با قابلیت چاپ تولید خواهد شد.

پاکت کرافت بغل کاست

پاکت سازی در ابعاد مختلف

خوشبختانه با گسترش فناوری در تولید و توسعه انواع محصولات می توان در مدت زمانی اندک نسبت به ثبت سفارشات بسته بندی اقدام نمود و به سادگی از خریدی مطمئن بهره یافت. یکی از اولویت ها در خرید بسته های کاغذی پاکت کرافت اندازه پاکت ها میباشد که کاملا به حجم خرید مشتری وابسته است اما چرا؟ و چه راهکارهایی برای این مسئله وجود دارد؟

معمولا در میان تولید انواع مدل های بسته بندی در صنعت پاکت سازی، هر مدل پاکت برای خود اندازه های استانداردی به شکل تعریف شده داشته که در حجم انبوهی در تیراژ بالا تولید می گردد. در صورتی که حجم خرید مشتریان از تیراژ حداقل تولیدات کمتر باشد می توانند از سایزهای استاندارد به اندازه دلخواه، سفارش خود را به ثبت رسانند. اما گاها متقاضیانی وجود داشته که تمایل دارند تا به سفارش ابعاد دلخواه و اختصاصی بپردازند که در این صورت روی تیراژ انبوه به سادگی میتوان مدل مد نظر را تولید نمود.

پپاکت کرافت بغل کاست

چاپ پاکت ایستاده

پاکت های ایستاده یا ساندیسی که اغلب در مدل های پنجره دار و بدون پنجره با درب زیپ کیپ در بازار موجود میباشد قابلیت ثبت انواع چاپ برند و اطلاعات تجاری مشتریان را برای شناخته شدن بهتر و بیشتر در بازار رقابت دارد. در اینجا برای آشنایی بیشتر متقاضیان با انواع چاپ به معرفی چند نمونه از متداول ترین مدل های چاپ که معمولا بر روی این محصولات قابل اجرا است پرداخته خواهد شد.

  • چاپ سیلک که قابلیت چاپ طرح تا چهار رنگ را بر روی پاکت ها ایجاد نموده و به شکل گراور سازی طرح ساخته شده و بر روی پاکت ها ضرب می گردد.
  • چاپ طلاکوب به شکل تک رنگ اجرا شده و در چهار رنگ طلایی، قرمز، سبز و بنفش بر روی پاکت کرافت ایستاده کاغذی انجام خواهد گرفت. در این مدل چاپ هم طرح ابتدا بر روی قالب گراور سازی ساخته شده و سپس بر روی پاکت بسته بندی درج خواهد شد.
  • چاپ افست که معمولا در سفارشات پاکت سازی در حجم عمده با قابلیت ثبت عکس و طرح تا 8 رنگ چاپ را شامل میگردد و به کمک کلیشه سازی به تعداد رنگ بکاربرده شده در طرح توان اجرا دارد. در این مدل چاپ میتوان هم از پاکت سازی پس از چاپ طرح استفاده نمود و هم بسته بندی را به شکل رول کاغذ جهت دستگاه های بسته بندی اتوماتیک ثبت سفارشات را انجام داد.
خرید پاکت کاغذی کرافت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما