خرید جعبه پیتزا و فست فود در تهران

خرید جعبه پیتزا

همواره صاحبان رستوران ها و فست فود ها به خصوص در تهران و کلانشهرها که رقابت مابین برندها بیشتر به چشم می خورد در تلاش اند خرید جعبه پیتزا را به نحوی انجام بدهند که هم از قیمت مناسب و هم کیفیت بالا برخوردار باشد . سنجه های کیفی این جعبه ها باید به گونه ای باشد که سلامت و تازگی پیتزا را در حین رساندن به مشتری حفظ کند.

با ورود پیتزا به منوی فست فود ها و رستوران ها ، خیلی زود این غذای ایتالیایی لذیذ جای خود را در دل مشتریان باز کرد تا هم اکنون که جز یکی از پرفروش ترین غذاها در ایران و جهان است . به تدریج با افزایش ورود پیتزا به سبد غذایی مردم و تنوع در شکل و اندازه ی آن فعالان حوزه بسته بندی فست فود بر آن شدند تا جعبه های متنوعی را برای پیتزا طراحی و تولید کنند.

یکی از نکات با اهمیت در فروش حداکثری فست فودها و رستوران ها ، بسته بندی زیبا و صد البته بهداشتی می باشد که این مهم با ایجاد رضایت در ذهن و خاطر مشتری در کنار کیفیت مطلوب وعده غذایی می تواند آن مشتری را به یک مشتری وفادار برای برند شما تبدیل کند.

خرید جعبه پیتزای مناسب رستوران من

خرید جعبه پیتزا

به طور کلی چند فاکتور مهم برای خرید جعبه پیتزا می تواند قابل توجه باشد:

  1. جنس جعبه
  2. شکل و طرح جعبه
  3. سایز جعبه
  4. طراحی جعبه
  5. مدت تحویل جعبه ها
  6. فضای انبار
  7. قیمت جعبه

که در ادامه به تفصیل به بررسی این هفت مورد خواهیم پرداخت.

1 – جنس جعبه

مقوای مصرفی جهت تولید یک جعبه پیتزا می تواند متفاوت باشد که در دو دسته کلی قرار می گیرد:

  • دوبلکس بهداشتی
  • ایفلوت بهداشتی

که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مقوای دوبلکس بهداشتی

مقوای دوبلکس بهداشتی که به آن مقوای پیتزایی نیز گفته می شود در حال حاضر یکی از رایج ترین مقواها برای تولید جعبه پیتزا به حساب می آید. از جمله مزایای جعبه دوبلکس بهداشتی می توان تنوع کاغذ در تولید این نوع جعبه و تنوع رنگ بالا در چاپ و طراحی را عنوان کرد. همین مهم باعث شده در سال های اخیر خرید جعبه پیتزا ی تولید شده با مقوای دوبلکس بهداشتی محبوبیت بیشتری پیدا کند.

کاغذ تحریر، کاغذ کرافت و کاغذ گلاسه سه مدل کاغذی است که عموما در تولید این نوع جعبه استفاده می شود. اما در ساختار این ورق یک مغزی بازیافتی وجود دارد و همین باعث کاهش مقامت و کیفیت به نسبت جعبه ی ایفلوت بهداشتی می شود. این نوع مقوا، از سه لایه تشکیل شده که به قرار ذیل است: لایه درونی ،لایه میانی و لایه بیرونی .

مقوای ایفلوت بهداشتی

ایفلوت بهداشتی ساختاری همانند ساختار کارتن دارد و در تولید آن از سه لایه کاغذ نو استفاده می شود که لایه ی وسط آن کنگره کنگره می باشد . این کنگره ها با ایجاد یک عایق هوا داخل ساختار جعبه ، باعث گرم نگه داشته شدن پیتزا می شوند.

در ایفلوت بهداشتی مقاومت جعبه خیلی بالاتر می رود و وزن بیشتری رو نسبت به دوبلکس بهداشتی تحمل میکند و دیفرمه نمی شود . تنها نقطه ضعف آن را می توان محدودیت طراحی و چاپ و تنوع کاغذ ( فقط از نوع کاغذ کرافت تولید می شود ) برشمرد که نهایتا در سه رنگ می توانید طرح و لوگوی برندتان را روی جعبه پیاده سازی کنید.

نوع چاپ نیز برای هر نوع مقوا متفاوت است . چاپ جعبه پیتزا عمدتا از نوع سیلک ، فلکسو و افست می باشد که در این بین نیز از چاپ افست استفاده بیشتری می شود . قالب و دستگاه برش نیز از فاکتور های مهم در شکل و ظاهر جعبه ی پیتزا است که ساختار و کیفیت آن را پس از سرهم کردن مشخص می کند.

خرید جعبه پیتزا

ایفلوت یا دوبلکس؟

نکته ای که خرید جعبه پیتزا ی ایفلوت بهداشتی را نسبت به دوبلکس ارجحیت می بخشد استفاده از سه لایه کاغذ کرافت نو در ساختار این نوع مقواست که این موضوع در مورد مقوای دوبلکس بهداشتی صدق نمی کند . ساختار دوبلکس بهداشتی متشکل از سه لایه است :

لایه درونی : این لایه که در مجاورت غذا قرار میگیرد ، باید کاملا بهداشتی و اصطلاحا فود گرید باشد. جنس آن از کاغذ روزنامه است و اطلاعات کارخانه ی تولید کننده ی مقوا از قبیل  شماره های استاندارد و بهداشت، گواهینامه های مربوط به تولید کننده ی مقوا روی آن چاپ می شود.

لایه ی میانی : که از مقوای بازیافتی تشکیل می شود و نقش استراکچر و استحکام مقوا را به علت ضخامت بیشتری که دارد عهده دار است . این قسمت تاثیر فراوانی در کیفیت آن دارد چون هر چقدر مقوا بازیافتی استفاده شده در این لایه کیفیت بالاتری داشته باشد محصول با کیفیت تری خواهیم داشت.

لایه سوم : همان لایه ی بیرونی و ظاهری جعبه پیتزا می باشد که با توجه به درخواست مشتریان ازسه نوع کاغذ می توان استفاده کرد: کاغذ گلاسه ( کاغذ روغنی ) – کاغذ تحریر ( سفید ) – کاغذ کرافت ( کاغذ قهوه ای رنگ )

ناگفته نماند مقوای دوبلکس بهداشتی با توجه به داشتن مغزی بازیافتی در دل خود ، قیمت تمام شده ی جعبه پیتزای شما را کاهش می دهد و به علت ساختاری که دارد نسبت به مقوای ایفلوت امکان مانور بیشتری را برای چاپ خانه در مقوله ی چاپ و طراحی ایجاد می نماید.
خرید جعبه پیتزا
خرید جعبه پیتزا

2 – شکل

با توجه به اینکه پیتزا در شکل های مختلفی طبخ می شود، فعالان حوزه بسته بندی نیز به درخواست رستوران داران به شکل ها و طرحهای جعبه های پیتزا تنوع بخشیدند . مهم ترین شکل های آن :

  • مربعی یا کلاسیک ( اصطلاحا پنجره ای )
  • مستطیلی ( اصطلاحا پنجره ای )
  • شش ضلعی
  • هشت ضلعی
  • مثلثی ( اصطلاحا اسلایسی )
  • مخصوص سرو در سالن
خرید جعبه پیتزا

که در طرح های مختلفی تولید می شوند:

  • تاشو ( کلاسیک )
  • کشویی
  • پروانه ای
  • دو تکه ( درب و سینی جدا ازهم )
خرید جعبه پیتزا
مدل پروانه ای
خرید جعبه پیتزا
مدل دو تکه

3 – سایز

پیتزاها با توجه به حجم و اندازه  به دو قسم هستند : پیتزاهای امریکایی که در قالب طبخ می شوند و پیتزاهای ایتالیایی که به پیتزا پارویی نیز شناخته می شوند . برای پیتزای آمریکایی پیشنهاد می کنیم که سایز جعبه انتخابی شما یک سانتی متر بزرگتر از سایز قالبی باشد که پیتزا در آن پخته می شود. و برای پیتزاهای ایتالیایی که قالب و سایز دقیقی ندارند بهتر است سایز جعبه را از متوسط پیتزاهایتان کمی بیشتر انتخاب کنید.

4 – طراحی

بسته بندی می تواند میزان فروش شما را به میزان قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد . فروش بسیاری از محصولات صرفا به واسطه ی بسته بندی های شکیل و زیبا اتفاق می افتد. خرید جعبه پیتزا ی اختصاصی و چاپ برند و لوگوی شما روی آن کمک بسزایی در جذب مشتری می کند. در واقع یک بسته بندی خوب به مشتری این اطمینان را می دهد که شمای رستوران دار ، برای کیفیت محصولات و غذاهای خود ارزش زیادی قاِئل هستید. اگر شما طرح و لوگویی برای جعبه های فست فودی خود ندارید نگران نباشید. این کار را ما با کمترین هزینه برای شما انجام خواهیم داد.

5 – سرعت دریافت سفارش

تولید و چاپ جعبه پیتزای اختصاصی زمان بر است و گاها باید تا سقف 15 الی 20 روز را با توجه به شرایط بازار و نوع جعبه ای که انتخاب می کنید متصور باشید . اما جعبه های خام را میتوانید به سرعت تهیه کنید.

6 – فضای انبار

اگرفضای انبار محدودی دارید و کمبود فضای اختصاصی جعبه های پیتزا برایتان دغدغه است پیشنهاد ما براینه که جعبه‌ پیتزای معمولی و کلاسیک  تهیه کنید . بخاطر اینکه این نوع جعبه را با تیراژ کمتر هم می توان تولید کرد . درحالی که تولید جعبه‌های اختصاصی در تیراژ پایین برای شما و تولید کننده ، توجیه اقتصادی ندارند . بطور تقریبی هر ده هزار جعبه پیتزای سایز 30 در 30 حجمی معادل یک وانت نیسان را پر میکند . استفاده از جعبه‌ های کلاسیک میتواند هزینه های انبارداری شما را بکاهد.

خرید جعبه پیتزا

7 – قیمت

هزینه تولید جعبه‌های خاص و شخصی سازی شده بیشتر است و برای رستوران‌هایی که در شروع کار خود هستند و حاشیه سود مد نظرشان را ندارند توجیه اقتصادی ندارد . اگر به دنبال کاهش هزینه هستید، خرید جعبه پیتزا ی کلاسیک برای شما مناسب است . البته اگر بودجه ی بیشتری را در نظر دارید برای بسته بندی کنار بگذارید ، جعبه های دو تکه ، کشویی و…  می تواند برای شما مناسب تر باشد.

یک انتخاب خاص برای خرید جعبه پیتزا

مقوای ایفلوت بهداشتی لمینت شده : جعبه پیتزای ایفلوت بهداشتی لمینتی یک انتخاب فوق العاده و مستحکم است. استحکام فوق العاده بالا، چاپ با کیفیت بالا و …  این نوع جعبه پیتزا را به یک  انتخاب خاص و بی نظیر در بسته بندی های پیتزا تبدیل کرده است. مقوای مورد استفاده در این مدل، مقوای ایفلوت بهداشتی  می باشد که به جای روکش بیرونی جعبه ( که در حالت معمولی از جنس کاغذ کرافت بود ) از کاغذ گلاسه و یا پشت طوسی استفاده می کنند که روی کار لمینت می شود و استحکام فوق العاده ای به آن می بخشد.

چاپ روی این جعبه معمولا افست می باشد که با دقت بسیار بالایی چاپ می کند. اگر برای بسته بندی خود اهمیت ویژه ای قائل هستید و از طرفی خاص و مشکل پسندید بدون شک خرید جعبه پیتزا ی ایفلوت لمینتی یک انتخاب ویژه و مناسب برای شماست. قیمت این نوع بسته بندی به نسبت سایر محصولات، گرانتر است. اما نسبت به ویژگی های آن ارزش خرید بالایی دارد.

دو نوع انتخاب ارزان

  • خرید جعبه پیتزا از جنس مقوای دوبلکس بهداشتی  که چاپ مورد نظر شما به روش سیلک ( که یکی از ارزان ترین روش های چاپ است) روی آن شکل بگیرد.
  • خرید جعبه پیتزا از جنس مقوای ایفلوت بهداشتی با استفاده از چاپ فلکسوی تکرنگ است. مقوای ایفلوت بهداشتی را می‌‌توان به سادگی تا کرد و تصاویر دلخواه خود را بر روی آن پرینت گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما