خرید و فروش انواع پاکت کرافت دار و گلاسه

پاکت کرافت دار و گلاسه سفید از بسته بندی های درجه یک و لوکسی هستند که این روزها بازار داغی را در خرید و فروش برای محافظت از انواع محصولات مختص خود نموده اند.

پاکت کرافت دار

چرا از پاکت های کرافت به جای نایلون استفاده می شود؟

پاکت های کرافت کاغذی با ورود خود توانستند دگرگونی جالب توجهی را در صنعت بسته بندی ایجاد نمایند. استفاده از پاکت های کاغذی کرافت در بسته بندی محصولات مختلف تا حدی پیش رفته که بسیاری از افراد را به این سوال رسانیده که چرا این مدل کاغذی بسته بندی توانسته به سادگی جایگزین مناسبی برای پلاستیک و نایلون شناخته شود؟

در پاسخ باید گفت که کاربری پاکت های کاغذی در بسته بندی از زمان های گذشته تا به امروز تداوم داشته اما با رواج مواد شیمیایی نایلونی این محصولات کمرنگ تر شدند تا اینکه افراد به ضررها و زیان هایی که محصولات پلاستیکی به محیط زیست وارد نموده اند پی بردند. بنابراین در صدد استفاده از محصولاتی جهت بسته بندی مواد مختلف بر آمدند که نه تنها قابلیت بازیافت داشته باشد، بلکه با ویژگی تفکیک پذیری خود به سادگی در محیط زیست تجزیه شود. علاوه بر این از آنجاییکه پاکت های کرافت و گلاسه کاغذی توانسته اند در انواع اندازه ها و مدل ها با طرح و رنگ های زیبایی به بازار روانه شوند چندی نگذشت که از محبوبیت خاصی بین عموم تولید کنندگان و مصرف کنندگان برخوردار شدند.

پاکت کرافت دار

پاکت کرافت زیپ دار در چه سایزهایی تولید می شود؟

در حالی که بازار معاملات، با افزایش تولید انواع محصولات غذایی و بهداشتی مواجه است نیاز به بسته بندی برای عرضه هر محصولی یکی از مهم ترین معیارها برای تولید کنندگان در نظر گرفته می شود. بسته بندی کاغذی پاکت کرافت دار و گلاسه توانسته اند برای نگهداری از انواع خشکبار، ادویه، حبوبات و چای مورد استفاده قرار گیرد. پاکت کرافت دار زیپ کیپ که در مدل های پنجره دار و بدون پنجره تولید می شود به خوبی با سلیقه ی امروزی افراد سازگاری داشته و به دلیل استحکام کافی و لایه داخلی درجه یک فودگرید خود از استقبال بالایی برخوردار گشته اند.

پاکت های کرافت زیپ دار در اندازه های مختلفی قابل تولید و چاپ می باشد اما سایز این نوع بسته بندی معمولا به محتویات درونی آنها بستگی دارد. بر پایه نوع و حجم مشخص محصولی که قرار است درون پاکت قرار بگیرد از اندازه های متفاوتی استفاده خواهد شد. معمولا برخی از ابعاد پاکت های زیپ دار کرافت به شکل استاندارد تولید می گردد که برای بسته بندی محصولات غذایی بسیار کاربردی شناخته شده اما در حالتی که تولید کنندگان نیاز به پاکت هایی با سایزهای دیگر داشته باشند به سادگی در کارخانه پاکت سازی کرافت می توان به تولید سفارشات اختصاصی اقدام نمود. در اینجا سایزهای استاندارد پاکت کرافت دار زیپ کیپ که به شکل آماده در انواع حجم ها در رنگ های سفید گلاسه و کرافت قهوه ای، با پنجره و بدون پنجره قابل تهیه بوده، جهت آشنایی بیشتر آورده شده است.

  • 10*14
  • 14*19
  • 16*24
  • 20*29
  • 24*33
  • 25*41
پاکت کرافت دار

پاکت کرافت دار پنجره ای در مدل های متنوع

پنجره دار بودن پاکت های بسته بندی از موارد مهمی بوده که برخی از متقاضیان به وجود آن بر روی بسته های مقوایی و کاغذی تاکید دارند. دلیل این امر به دلیل زیبایی خاصی است که پنجره ی جلوی پاکت در نمایش محتویات داخلی آن به وجود خواهد آورد. البته این نکته نیز قابل ذکر است از آنجاییکه تولید کنندگان پاکت کرافت دار پنجره ای خواستار ایجاد حق انتخاب بیشتری برای مشتریان خود هستند، تولیدات بسته های کاغذی را در تنوع بی نظیری وارد بازار کرده اند.

وجود طراحی مدل های متنوع پنجره بر روی پاکت ها موجب شده تا بسته بندی های کاغذی پاکت کرافت دار برای محصولات بسیاری استفاده شده و تمایزی بی نظیر را در صنعت بسته بندی ایجاد نماید. برخی از مدل های پر فروش پاکت کرافت پنجره ای عبارتند از:

  • پاکت کرافت زیپ دار

این مدل از پاکت کرافت دار پنجره ای که به پک های زیپ کیپ یا پاکت ساندیسی کرافت نیز معروف است و از استقبال خوبی نیز در بازار فروش بسته بندی های کاغذی برخوردار شده است.

  • پاکت کرافت بدون زیپ

پاکت پنجره دار بدون زیپ از مدل های زیبا و جالب توجهی بوده که درب آن به شکل پرس با دستگاه های حراراتی یا به کمک دستگاه های اتوماتیک بسته بندی به سادگی قابلیت بسته شدن دارد.

  • پاکت کرافت وسط پنجره

گاهی پنجره پاکت به شکل عمودی از بالا تا پایین پاکت را در بر میگیرد و در قسمت وسط پاکت قرار داده می شود تا مصرف کنندگان بتوانند به خوبی محتویات داخلی پاکت را مشاهده نمایند.

  • پاکت کرافت بغل پنجره

پاکت کرافت بغل پنجره معمولا از گرماژ کمتری نسبت به سایر مدل های پاکت کاغذی برخوردار می باشد و در بسته بندی محصولات سبک وزنی همچون گیاهان دارویی و چای کاربرد دارد.

  • پاکت کرافت یک رو شفاف

پاکت یک رو شفاف کرافت که پشت پاکت از جنس کاغذ کرافت بوده و جلوی پاکت به شکل تمام پنجره می باشد به شکل ایستاده و ساندیسی قرار خواهد گرفت و ایستایی خوبی در قفسه های فروشگاه ها خواهد داشت.

  • پاکت کرافت کاست پنجره

پاکت های کرافتی نیز تولید می شوند که پنجره آنها در قسمت پهلویی پاکت که کاست نامیده می شود قرار خواهد گرفت. این نمونه از پاکت ها هم برای بسته بندی انواع خشکبار و میوه خشک از محبوبیت بالایی در بازار خرید و فروش برخوردار می باشد.

  • پاکت کرافت نان

پاکت های کرافت نان نیز از مدل های پر مخاطب کاغذ های سه لایه هستند که به شکل پنجره دار به بازار عرضه خواهد شد. پنجره ای که در این پاکت ها تعبیه شده موجب گشته تا زیبایی بسته بندی های کاغذی دوچندان شود.

شایان ذکر است که مدل های دیگری از پنجره نیز برای طراحی بر روی کرافت مقوایی یا کاغذی قابل اجرا می باشد اما شرایط تولید و حجم سفارشات ساخت هر طرحی متفاوت می باشد.

خرید پاکت کاغذی کرافت

تولیدی پاکت کرافت تهران

تولید کنندگان پاکت کرافت که شاهد فعالیت گسترده ی تولید برخی محصولات غذایی و بهداشتی بوده اند به خوبی از نیاز عموم افراد جامعه در خصوص استفاده از بسته بندی های با کیفیت اطلاع دارند. بنابراین سعی نموده اند تا اقسام مدل ها و اندازه های گوناگون را با طرح های متفاوتی برای ایجاد تمایز در بسته بندی در اختیار متقاضیان قرار دهند. از مهم ترین خواسته های فعالان اقتصادی که به دنبال تهیه بسته بندی هستند در خصوص خرید و فروش عمده و انبوه محصولات خود ارتباط با تولیدی اصلی پاکت کرافت دار است تا بتوانند با اطمینان بهتر و بیشتری نسبت به خرید پاکت بسته بندی خود اقدام نمایند.

بازرگانی آراد کرافت که یکی از تولید کنندگان پاکت کرافت و گلاسه کاغذی می باشد توانسته به خوبی با احترام به ذوق و کالاهای مختلف متقاضیان به تولید و چاپ بسته بندی های لوکس و مدرن روز پرداخته و سفارشات مشتریان شهرستان را به سادگی به وسیله باربری و برای متقاضیان تهران نیز در صورت تمایل درب کارخانه به آنها تحویل دهد.

پاکت کرافت دار

سفارش پاکت کرافت از سراسر ایران

پاکت کرافت دار و گلاسه سفید نوعی از بسته بندی مرغوب و درجه یک بوده که به دلیل کیفیت بالای لایه داخلی آن که در تماس مستقیم با محصولات قرار خواهد داشت و همچنین استحکامی که در نگهداری از انواع کالا در حمل و نقل از خود به نمایش گذاشته توانسته مخاطبین بسیاری را با خود همراه سازد. از آنجایی که امروزه پیشروی اینترنت و شبکه های مجازی با سرعت بسیاری در تمام جهان صورت گرفته افراد بسیاری می توانند در کمترین زمان ممکن و بدون محدودیت زمان و مکان نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود اقدام نمایند. خوشبختانه فعالان حوزه بسته بندی توانسته اند با بهره گیری از جهت دهی مناسب شبکه های مجازی به خوبی اطلاعات لازم جهت سفارشات مشتریان را دریافت نموده و در صدد بسته بندی دلخواه متقاضیان خود از سراسر کشور برآیند.

انواع پاکت کرافت

سفارش پاکت کرافت از سراسر ایران که تا چندی پیش به عنوان کاری ناشدنی و مشکل می نمود امروزه با اتکا به راه های تماس تلفنی و دسترسی های آنلاین به سادگی امکان پذیر می باشد. بر این اساس متقاضین می توانند از هر شهری که باشند برای سفارش بسته بندی دلخواه محصولات خود ابتدا با کارشناسان ما مشورت نموده و پس از کسب اطلاعات تکمیلی از راه شبکه های مجازی مدل های دلخواه را انتخاب کرده و پس از دریافت پیش فاکتور و پرداخت آن در کوتاه ترین زمان پاکت های بسته بندی مورد پسند شان را دریافت نمایند.

خرید مستقیم از کارخانه چه مزایایی را با خود به همراه دارد؟

افراد بسیاری در انواع سفارشات خرید و فروش خود تمایل دارند تا از تولید کنندگان اصلی، کالای مورد نیاز را تهیه نمایند. امروزه با وسعتی که دامنه ارتباطات به دسترسی پذیری تمامی افراد ایجاد نموده است فعالان تجاری که در پی دست یابی به بسته بندی های متفاوت هستند می توانند به طور مستقیم به مکاتبه با کارخانه ی پاکت سازی پرداخته و سفارشات خود را هر چه سریع تر ثبت نمایند.

از جمله مزایایی که خرید مستقیم از کارخانه با خود به همراه دارد ارائه قیمت های بهتر نسبت به خرید از واسطه گران بازار می باشد. به همین دلیل متقاضیان بسیاری تمایل داشته تا برای دست یابی به نرخ اصلی و بهره برداری از مقدار سود بیشتر و ثبت سفارشات مطمئن با کارخانه تولیدی اصلی قرارداد انعقاد نمایند.

انحصاری نمودن بسته بندی و ثبت سفارشات اختصاصی از دیگر مواردی بوده که در تبادلات مستقیم با کارخانه می توان به سادگی به آن دست پیدا نمود. زیرا کارشناسان و مشاورانی که در بخش طراحی پاکت سازی فعالیت دارند می توانند با در نظر گرفتن سلایق هر مشتری و شرایط تولید به انتخاب متقاضیان کمک شایانی بنمایند.

از جمله عوامل دیگری که داد و ستد در خرید را با کارخانه اصلی لذت بخش خواهد نمود سایز دقیق پاکت بسته بندی دلخواه فعالان تجاری است. به شکلی که پاکت های آماده کرافت که در فروشگاه ها و سایر مراکز پخش توزیع می شوند در ابعاد استاندارد موجود بوده و برای تولید سفارشات در ابعاد دلخواه باید از طریق تولیدی حقیقی نسبت به آن اقدامات لازم را به انجام رساند.

پاکت چند لایه کرافت

پاکت کرافت برای محصولات صادراتی

کشور ما با داشتن منابع فراوان طبیعی توانسته به عنوان ناحیه ای حاصلخیر در بهترین منطقه جغرافیایی به صادرات انواع محصولات غذایی و بهداشتی به سایر کشورها اقدام نماید. بنابراین اکثریت تولید کنندگان کالاهای صادراتی مایل بوده تا محصولات خود را در گونه ای از بسته بندی عرضه نمایند که نه تنها از ظاهری شیک و مدرن در میان سایر رقبا برخوردار باشد بلکه بتواند نظر مثبت مصرف کنندگان را نیز برای خود فراهم سازد.

اما با این وجود تعداد افرادی که به اشتباه از بسته های بی کیفیت با مواد اولیه درجه دو در صنعت خود استفاده می نمایند اندک نیست. این افراد که به امید دریافت سود بیشتر و فروش بهتر به بسته بندی کالای خود اهمیت چندانی نمی دهند خیلی زود به انباشتگی محصولاتشان رسیده و از کسادی بازار فروش خود شکایت خواهند نمود. چراکه بسته بندی اعلا در واقع نشان دهنده میزان احترامی است که برای مصرف کنندگان قائل بوده و در معرفی و بازدهی ماندگار آن برند تجاری در میان مصرف کنندگان و جهانی شدن آن نقش مهم و موثری را از خود به نمایش خواهد گذاشت. مصرف کنندگان محصولات نیز با توجه به اطلاعات جامعی که به وسیله چاپ با کیفیت از آن محصول بر روی بسته بندی درج شده است اقدام به خرید آن می نمایند.

پاکت کرافت بسته بندی

نکته جالب توجه در بسته بندی های محصولات صادراتی اینکه برخی از تاجرانی که به بسته بندی انحصاری کالاهای خود در صادرات اقدام می نمایند می توانند محصولات خود را در نوع بسته بندی به مشتریانشان شناسانده و از جلب توجه کاربران خود به سود و منفعت بالایی در فروش عمده دست پیدا نمایند.

از این رو ارائه انواع خدمات تولید پاکت کرافت بسته بندی کاغذی در رنگ های متفاوت، طرح های چشم نواز و جذاب و همچنین ابعاد گوناگون از جمله رسالت های اصلی بوده که تولید کنندگان پاکت کرافت برای متقاضیان و تاجران اقتصادی جهت پیشرفت و رشد فروش محصولاتشان در نظر خواهند داشت. بنابراین کارشناسان فروش بازرگانی آراد کرافت با درخواست ارائه ریز اطلاعات تکمیلی در زمینه ثبت انواع سفارشات بسته بندی در صدد خدمت به فعالان و تولید کنندگان اقسام کالاها می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما