مشخصات و قیمت پاکت ساندویچ پلاستیکی

قبل از خرید هر محصول ابتدا لازم است مشخصات و قیمت آن را به دست آورد و پس از کسب اطمینان از کیفیت محصول مورد نظر را خریداری نمود و پاکت های بسته بندی از جمله پاکت ساندویچ پلاستیکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

خرید عمده و ارزان پاکت ساندویچ پلاستیکی

پاکت ساندویچ پلاستیکی را می توان به صورت غیر حضوری با قیمت های مناسبی خریداری کرده و انواع ساندویچ ها را در آن بسته بندی کرده و در اختیار مشتریان قرار داد.
پاکت های پلاستیکی را بیشتر برای بسته بندی ساندویچ های سرد مورد استفاده قرار می دهند زیرا ساندویچ های گرم دارای حرارت زیادی است.

خرید عمده و ارزان پاکت ساندویچ پلاستیکی
زمانی که ساندویچ گرم در پاکت های پلاستیکی قرار می گیرند حرارت زیاد آن باعث عرق کردن و خمیر شدن نان ساندویچ می شود و مرغوبیت آن از دست می رود.
برای حل این مشکل اغلب از پاکت ساندویچ کرافت استفاده می شود که به علت کاغذی بودن مانع از خمیر شدن و بی کیفیت شدن ساندویچ می شود.
برای پاکت ساندویچ سرد هم می توان از کرافت استفاده کرد و هم از پاکت های پلاستیکی و انتخاب هر نوع بستگی به نیاز مشتری و مقدار هزینه ای که می خواهد داشته باشد دارد.

خرید مستقیم پاکت ساندویچ پلاستیکی

پاکت ساندویچ پلاستیکی را می توان به صورت مستقیم از سایت های عرضه کننده محصولات بسته بندی خریداری کرد و باید توجه داشت که قبل از سفارش این محصولات باید به طرح و رنگ و جنس و هزینه دقت زیادی کرد.
از هرکدام از پاکت های پلاستیکی و کاغذی استفاده های خاص می شود همچنین معیار انتخاب این دو باهم متفاوت است و بستگی به نوع کاربری و هزینه قابل پرداخت از طرف مشتری ممکن است اندکی باهم متفاوت باشد.
بسته بندی های پلاستیکی دارای انواع متفاوتی می باشد که به شرح زیر است:

  • سلفون پشت صدفی: این سلفون در اندازه های متنوع برای مصارف مختلفی استفاده می شود و دارای قیمت بسیار مناسبی است. شکل ظاهری این سلفون به این صورت است که یک طرف آن را پلاستیک شفاف و طرف دیگر آن را طرح صدفی آن پوشانده است و قسمت شفاف آن باعث شده محتویات داخل سلفون به خوبی دیده شده و این یک مزیت بزرگ به حساب می آید.
  • سلفون گرید: یکی دیگر از انواع سلفون هایی که در صنعت مواد غذایی استفاده می شود سلفون فود گرید است که در تهیه آن تمام نکات بهداشتی رعایت شده و شفاف بوده و درون آن را می توان مشاهده نمود.

فروش پاکت ساندویچ پلاستیکی در بازار

در بازار های سراسر کشور هنوز هم بسیاری از اغذیه فروش ها از پاکت های ساندویچ پلاستیکی در طرح های گوناگون استفاده می کنند از همین رو اخیرا واحد های تولیدی زیادی به طور گسترده این سلفون های بسته بندی را تولید کرده و مصرف می کنند.

فروش پاکت ساندویچ پلاستیکی در بازار
پلاستیک ها دارای انواع و ضخامت های متفاوت هستند و بنا بر همین معیار در کاربرد های گوناگونی ازآن ها استفاده می شود.
برای بسته بندی ساندویچ و مواد خوراکی از دو نوع زیر استفاده می شود:

  • نایلون FFS
  • نایلون CPP

لیست قیمت پاکت ساندویچ پلاستیکی

برای دریافت لیست قیمت پاکت ساندویچ پلاستیکی می توان به مراکز عرضه کننده این محصولات مراجعه کرده و به صورت عمده و خرده آن را خریداری کرد.
مزیتی که این خرید نسبت به خرید حضوری دارد این است که به صورت مستقیم محصول در اختیار مشتری قرار گرفته و در نتیجه با صرف هزینه کمتر می توان اقلام مورد نظر خود را تهیه نمود.
انتخاب پاکت برای بسته بندی ساندویچ های گرم و سرد یکی از نکات مهم در تهیه غذای بیرون بر است زیرا این پاکت ها و بسته بندی ها هستند که می توانند معرف محصولات شما باشند در تتیجه اگر این انتخاب به خوبی صورت نگیرد ممکن است مشتریان اعتماد خود را از دست داده و سفارشات خود را پس بگیرند.
باید در نظر داشت که اگر برای بسته بندی پاکت های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد حتما به صورتی باشد که محتویات داخل آن قابل مشاهده بوده و قابلیت سرو انواع غذا های گرم و سرد را داشته باشد و از جنس نانو باشد.
همچنین باید در نظر داشت که طراحی این بسته بندی ها به گونه ای باشد که جذاب بوده و دارای رنگ های متنوع باشد و نیز لوگو رستوران هم بر روی این پاکت ها درج شده باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما