تولید و عرضه جعبه ساندویچ و هات داگ در اصفهان

تولید و عرضه جعبه ساندویچ

بسته بندی باید تمام ویژگی های اساسی از جمله محافظت از محصول، راحتی در حمل و نگه داری، راحتی در استفاده، زیبایی و قابلیت جلب توجه مشتری و قیمت مناسب را دارا باشد. گزینه بهداشتی و food grade بودن نیز برای بسته بندی های مختص رستوران و فست فود به لیست اضافه می شود. دراین مقال به بررسی تولید و عرضه جعبه ساندویچ و هات داگ در اصفهان می پردازیم.

جعبه های مختص ساندویچ معمولا درلایه دوم بسته بندی قرار می گیرند، به طوری که در لایه اول باید برگر و یا ساندویچ توسط کاغذهای مومی فود گرید، دورپیچ شده و یا با پاکت های ساندویچ آماده، بسته بندی اولیه انجام و سپس با قرار دادن در جعبه، بسته بندی تکمیل شود. دانستن سایز نان ساندویچ می تواند در انتخاب ابعاد درست جعبه به شما کمک کند. اما بطور کل سایز جعبه ساندویچ ها متغییر و وابسته به نظر و احتیاج شماست.

تولید و عرضه جعبه ساندویچ

تولید و عرضه جعبه ساندویچ

بخش زیادی از فروش فست فود ها مختص به ساندویچ هاست. درگذشته ساندویچ ها صرفا با بسته بندی های نایلونی و کاغذ های کاهی به فروش می رسید. اما به تدریج با افزایش رقابت و پیشرفت صنعت بسته بندی، میزان تولید و عرضه جعبه ساندویچ افزایش، خرید آن رایج و تا هم اکنون که تبدیل به یک نیاز شده است.

مهم ترین مزیت استفاده از جعبه های ساندویچ :

  • جلوه دادن به محصول و زیبایی در نظر مشتری
  • تبلیغ کارآمد مجموعه بر روی جعبه
  • حفظ سلامت و بهداشت محصول
  • حفظ گرما و ظاهر محصول
  • و در نهایت رضایت مشتری از خرید خود

جنس جعبه ساندویچ

برای انتخاب جنس مقوای جعبه ساندویچ چهار گزینه پیش رو دارید :

  • مقوای ایندربرد
  • مقوای دوبلکس بهداشتی
  • مقوای ایفلوت بهداشتی
  • مقوای پشت طوسی
تولید و عرضه جعبه ساندویچ

به دلیل اینکه ساندویچ ها معمولا ابتدا داخل پاکت مومی قرار می گیرند و یا با کاغذ مومی دورپیچ می شوند، استفاده از مقوای پشت طوسی مانعی ندارد اما برای یک بسته بندی حرفه ای و بهداشتی ترهمواره مقوای ایندربرد را پیشنهاد می کنیم.

طرح های جعبه ساندویچ

تلاش برای خاص و منحصر به فرد دیده شدن یکی از راه های خلق هویت بصری و سازمانی برند شماست این مهم، باعث تولید و عرضه جعبه ساندویچ با طرح ها و اشکال گوناگون شده است. سایز جعبه ها به دلخواه شما با توجه به ابعاد نان ساندویچ متغییر است. در ادامه با 6 نوع جعبه ساندویچ پرکاربرد آشنا می شویم.

1-جعبه ساندویچ لاک باتم (lock bottom)

تولید و عرضه جعبه ساندویچ

جعبه لاک باتم یا ته قفلی در حقیقت اشاره به نحوه بسته شدن انتهای جعبه ساندویچ دارد که با یک فشار کوچک در عرض 4 الی 6 ثانیه سرهم می شود. این محصول نیازی به سرهم کردن از قبل ندارد و نیز فضای انبار بسیار کمی را از شما می خواهد. جعبه ساندویچ لاک باتم بخاطر سرعت بالا در اسمبل شدن بسیار مناسب فست فود هایی است که در اشل بالا کار می کنند. داشتن تهویه مناسب برای جلوگیری از عرق کردن و خمیر شدن محصول نیز از دیگر مزایای این نوع جعبه می باشد.

مقوای استفاده شده در تولید این نوع جعبه هم می تواند مقوای پشت طوسی و هم ایندربرد باشد. مقوای ایندربرد بخاطر کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب در روند تولید آن قیمت بالاتری دارد. چاپ رایج برای این نوع مقوا نیز افست می باشد.

2-جعبه ساندویچ کشویی

جعبه ساندویچ کشویی بعنوان انتخابی خاص و زیبا جلوه ای شکیل و جذاب به محصول شما می دهد. زمان بسته بندی این محصول بین 30 تا 40 ثانیه است فلذا برای مجموعه هایی که در تیراژ بالا کار می کنند کمی دست و پاگیر است. اگر سرعت برای شما اهمیت بیشتری دارد از جعبه های لاک باتم استفاده کنید و اگر به فکر جلوه و زیبایی بیشتر کار هستید خرید جعبه ساندویچ کشویی یک انتخاب مناسب است.

تولید و عرضه جعبه ساندویچ

تولید و عرضه جعبه ساندویچ کشویی را هم می توان با مقواهای ایندربرد، هم پشت طوسی، و یا دوبلکس بهداشتی و حتی ایفلوت بهداشتی به انجام رساند. چاپ رایج این نوع جعبه ها نیز افست می باشد.

3-جعبه ساندویچ صندوقی

تولید و عرضه جعبه ساندویچ

جعبه ساندویچ صندوقی یا کلاسیک در عین حال که یکی از قدیمی ترین طرح های بسته بندی است اما همچنان در زمره ی محبوب ترین ها به شمار می رود. زمان بسته بندی این محصول بین 10 الی 15 ثانیه است. این نوع جعبه را با تمامی مقواها می توان تولید کرد.

4-جعبه ساندویچ صدفی

تولید و عرضه جعبه ساندویچ

این نوع جعبه بسیار شیک و جذاب به نظر می رسد. این بسته بندی فست فودی را هم می توان از مقوای پشت طوسی و هم ایندربرد تولید کرد. جعبه ی صدفی احتیاجی به آماده سازی و سرهم کردن ندارد فذا سرعت کار را بسیار بالا می آورد. تنها ایرادی که می توان بر این نوع جعبه گرفت فضای نسبتا زیادی است که اشغال می کند.

5-جعبه ساندویچ سفره ای

تولید و عرضه جعبه ساندویچ

در این نوع جعبه همانطور که از اسم آن پیدا است در عین زیبایی جعبه، سرو کننده ساندیچ می تواند از خود جعبه بعنوان یک سفره استفاده کند و در هر مکانی که باشد چه در ماشین چه در محل کار به راحتی از غذای خود لذت ببرد. جعبه سفره ای یکی از کارآمد ترین جعبه ها از نظر مشتریان است. سرهم کردن این نوع بسته بندی 30 الی 40 ثانیه زمان می برد. مقوایی که در تولید این نوع جعبه استفاده می شود عموما پشت طوسی و یا ایندربرد می باشد.

6-سینی سرو ساندویچ در سالن

یک سینی یکبار مصرف و کاملا بهداشتی که برای سرو در سالن و یا سرو جلوی درب مغازه با ظاهری متفاوت و زیبا به کمکتان می آید.

تولید و عرضه جعبه ساندویچ

پرطرفدارترین مدل جعبه ساندویچ

جعبه ساندویچ مدل سفره ایی یکی از محبوب ترین مدل های جعبه ساندویچ است که هم بصورت یک تکه و هم دو تکه تولید می شود. سه دلیل مهم که آمار تولید و عرضه جعبه ساندویچ مدل سفره ای را بالا برده است:

  • سادگی در اسمبل شدن
  • نیاز کم به فضای انبارداری
  • راحتی مشتری برای مصرف محتویات جعبه

پاکت ساندویچ

ساندویچ ها و برگرها قبل از قرارگیری در داخل جعبه نیازمند رپینگ هستند حال چه با ورق های لفاف از جمله فویل آلومینیومی یا کاغذ مومی ، چه با پاکت ساندویچ. رپینگ در واقع بسته بندی اولیه محصول شماست. ورقه های لفاف عموما از جنس کاغذ کاهی، کاغذ مومی، فویل آلومینیومی تولید می شود و پاکت های ساندویچ را می توان با کاغذ مومی، کاغذ کاهی ،کاغذ کرافت، نایلکس و متالایز تولید و عرضه کرد.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما