تولید و عرضه جعبه های بیرون بر کترینگ در تهران

در فضای رقابتی امروز و با وجود افزایش تولید و عرضه جعبه های بیرون بر و مصرف آنها توسط برندهای پیشرو و موفق دیگر دلیوری غذاهای کترینگی داخل کیسه های نایلونی کمتر به چشم می خورد. جعبه های بیرون بر و پاکت های کاغذی بیرون بر کلاس کاری مجموعه ی شما را بالاتر می برند و می توانند حامل اطلاعات مفیدی باشند که مشتری باید در مورد برندتان بداند.

تولید و عرضه جعبه های بیرون بر

جعبه ها و سینی های شیرینگ غذا های بیرون بر، برای حمل و دلیوری ظروف آلومینیومی و یا فومی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید و عرضه جعبه های بیرون بر در ابعاد و طرح های مختلف انجام می شود. این جعبه ها هم بصورت خام و هم بصورت اختصاصی با نقش طرح و لوگوی برند شما قابل سفارش هستند.

مزایای سینی های شیرینگ بیرون بر

شاید مهم ترین مزیتی که برای سینی های شیرینگ می توان عنوان کرد هزینه بسیار مقرون به صرفه ی این محصول است. این سینی ها پس از قرار گیری ظروف غذا و نوشابه و مخلفات توسط دستگاه شیرینگ پک، یک پلاستیک به دور سینی کشیده می شود و هوای فضای داخلی آن وکیوم می شود.

تولید و عرضه جعبه های بیرون بر

این امر باعث می شود تمام اجزای داخل سینی (از جمله ظروف خورشت، ترشی، ماست و …) در جای خود ثابت شوند و از نشتی مایعات و بهم ریختگی اجزای داخل سینی حین دلیوری جلوگیری شود.

از مزیت های دیگر سینی ها که جعبه های بیرون بر فاقد آن هستند این است که سینی ها حجم مشخصی ندارند و با یک الی دوسینی می توانید محصولات بیشتری را برای بیرون بر آماده کنید این در حالیست که جعبه ها فضای داخلی مشخصی دارند و فقط یک مقدار مشخصی را درون خود جای می دهند.

مزایای جعبه های بیرون بر غذا

تفاوت جعبه های غذا و سینی های شیرینگ در این است که جعبه ها در ارتفاع بلند تر به همراه درب تولید می شود. وجود درب در جعبه ها باعث ایجاد یک اسکلت کامل می شود که به استحکام بسته بندی کمک می کند و از مشکلاتی از قبیل فرو رفتگی ظروف غذا و نشت آنها به داخل جعبه کمک میکند.

تولید و عرضه جعبه های بیرون بر

تولید و عرضه جعبه های بیرون بر در ابعاد و اندازه های بسیار مختلفی انجام می شود و انواع ظروف غذا از قبیل آلومینیومی و فومی و … را در درون خود جای می دهند. پرکاربرد ترین سایز این جعبه ها تک پرس و چهار پرس هستند که اغلب کترینگ ها و رستوران ازین سایز ها استفاده می کنند. اما برای دلیوری غذاهای شرکت ها و سازمان ها نیز جعبه های بزرگتری تولید می شوند که بتواند تعداد بیشتری از ظروف را حمل کنند.

سایز جعبه ها باید به گونه ای انتخاب شود که ظروف غذا داخل جعبه ها فضایی برای لم خوردن و تکان خوردن نداشته باشند برای این امر بهتر است برای هر تعداد پرسی از غذا جعبه ی مخصوص خودش را تهیه کنید.

جعبه های بیرون با با کاربری خاص

  • جعبه خورشت : که مصرف آن عمدتا برای ظروف خورشت نیم کیلویی به بالا می باشد و برای ظروف کوچک سفارش چندانی ندارد. ظروف کوچک خورشتی عمدتا در سینی های شیرینگ یا جعبه های غذا کنار ظروف برنج قرار می گیرند.
  • جعبه صبحانه : این نوع جعبه ها برای اینکه مواد غذایی مستقیما با جعبه در تماس هستند سطح داخلی جعبه رو از جنس پلی اتیلن قرار می دهند که مانع نفوذ و نشتی رطوبت به خارج از جعبه شود.
تولید و عرضه جعبه های بیرون بر
تولید و عرضه جعبه های بیرون بر صبحانه

تولید و عرضه جعبه های بیرون بر در شهرستان ها

با افزایش تولید و عرضه جعبه های بیرون بر و درک مزایای آن ، تمایل به استفاده از این جعبه ها بیشتر شده است. صاحبان رستوران ها در تهران و شهرستان ها می توانند با تماس با واحد فروش شرکت و ثبت سفارش خود بصورت تلفنی بار خود را در اسرع وقت در محل خود تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما