سفارش پاکت کرافت بیرون بر فست فود و رستوران

سفارش پاکت کرافت بیرون بر اغلب از جانب فست فودها و یا رستوران ها به صورت تلفنی و اینترنتی دریافت می شود. امروزه برند های معتبر این پاکت ها را جایگزین بسته بندی های پلاستیکی کرده اند. چرا که هم ظاهر شکیل تری دارند، هم بهداشتی تر محسوب می شوند و هم به محیط زیست آسیب کمتری می زنند.

سفارش پاکت کرافت بیرون بر

پاکت های بیرون بر بعنوان لایه آخر بسته بندی برای حمل انواع جعبه کاربرد دارد :

پاکت های بیرون بر

امروزه دیگر کمتر رستوران و فست فودی مشاهده می شود که از کیسه های نایلونی برای دلیوری و بیرون بر خود استفاده کنند. به همین خاطر آمار سفارش پاکت کرافت بیرون بر رشد زیادی داشته و در کشورهای پیشرفته نیز دیگر پاکت های کاغذی جایگزین کیسه های پلاستیکی شده اند. مردم نیز به دلیل آسیب و مضراتی که پلاستیک برای محیط زیست دارد تمایل خود را به استفاده از کیسه های پلاستیکی از دست داده اند.

در این راستا برندهای بزرگ و معتبر ایران و جهان نیز برای حفاظت از محیط زیست از این جایگزینی استقبال کرده اند. پاکت های کاغذی بیرون بر غذا حس بهتر و مثبت تری را به مشتری القا می کند. این پاکت ها کلاس کاری مجموعه را بالا می برند حتی می تواند القا کننده ی کیفیت بالاتر هم باشد.

سفارش پاکت کرافت بیرون بر

جنس و ابعاد پاکت های بیرون بر

جنس پاکت های بیرون بر می تواند از کاغذ تحریر ، کاغذ کرافت و کاغذ گلاسه باشد. اما رایج ترین و پرکاربرد ترین آنها کاغذ کرافت محسوب می شود. از لحاظ قیمت کاغذ کرافت قیمت پایین تری نسبت به کاغذ تحریر و گلاسه دارد. از پاکت کرافت عموما در فست فود ها استفاده می شود چرا که مقاومت بالایی دارند و به نسبت کاغذ تحریر و گلاسه به صرفه تر هستند.

گرماژ کاغذ کرافت هایی که در پروسه ی تولید پاکت های بیرون بر قرار می گیرند غالبا 70 گرم می باشند. اما در گرماژهای بالاتر نیز می توان تولید کرد. اما پاکت های تحریر بدلیل بافت ضعیف تری که دارند حداقل گرماژ 170 گرم انتخاب می شود.

دستگیره این پاکت ها معمولا بصورت کاغذی ، بندی ، دسته موزی و یا بدون دستگیره تولید می شوند. پاکت های بدون دستگیره با ارتفاع بلند تری تولید می شوند زیرا پاکت بعد از پرشدن آخرکار تا می شود و با لیبل یا منگنه بسته می شوند.

سایز و ابعاد و ارتفاع پاکت های بیرون بر هیچ محدودیتی ندارند. غالبا از سایز 15*15 شروع می شود تا هر سایز و دلخواهی که مدنظر شما باشد قابل تولید و عرضه است.

سفارش پاکت کرافت بیرون بر

طراحی و چاپ پاکت های بیرون بر

پاکت های بیرون بر می توانند حامل و مبلغ نام و نشان برند شما در نزد مشتریان و اطرافیانشان باشد. این پاکت ها به دو صورت خام و اختصاصی در بازار خرید و فروش می شوند. در پاکت های اختصاصی شما می توانید اطلاعات برند خود را بر روی پاکت ها طراحی و چاپ کنید. این کار علاوه بر اینکه پاکت ظاهر شکیل و زیبایی دارد به یک ابزار تبلیغ برای برندتان تبدیل می شود.

چاپ بر روی پاکت های بیرون برکرافت معمولا نهایتا تا دو رنگ قابل انجام است ولی در کاغذ های گلاسه و یا تحریر به دلیل زمینه سفید کاغذ ها محدودیتی در تعداد رنگ در پروسه ی چاپ وجود ندارد و هر رنگی قابل چاپ است.

سفارش پاکت کرافت بیرون بر

قیمت پاکت کرافت بیرون بر

قیمت پاکت ها با توجه به فاکتورهای زیر تعیین می شود:

  • تیراژ
  • نوع کاغذ
  • گرماژ کاغذ مصرفی
  • تعداد رنگ در چاپ
  • سایز پاکت و…

از لحاظ قیمتی کاغذ کرافت ارزانتر از کاغذ های گلاسه و تحریر هستند. و بهترین تیراژی که قیمت ارزانتر و مناسب تری به شما خواهد داد تیراژ 5000 عدد است.

1- پاکت کرافت بیرون بر پیتزا

1- پاکت کرافت بیرون بر پیتزا

یکی از انواع پاکت های بیرون بر پاکت پیتزایی می باشد که طوری طراحی می شوند که هر سایزی از جعبه ی پیتزا در کف پاکت بتواند قرار بگیرد و معمولا تا 5 جعبه پیتزا می توان درون این پاکت ها قرار داد. سفارش پاکت کرافت بیرون بر برای فست فود ها و پیتزا عموما از نوع کاغذ کرافت ثبت می شود.

2- پاکت های برگر و ساندویچ و سوخاری و…

این دسته از پاکت ها برای بیرون بر انواع جعبه های فست فودی استفاده می شود. ابعاد پاکت های بیرون بر با توجه به ابعاد و تعداد کالاهایی که قرار است درونشان جای بگیرد محاسبه و تولید می شوند.

گرماژ پاکت ها بر اساس وزن غذاهایی که می خواهید درون آنها قرار بدهید تعیین می شود. هرچه گرماژ کاغذ بالاتر باشد ، کاغذ مقاومت بیشتری خواهد داشت.

3- پاکت های رستورانی

سفارش پاکت کرافت بیرون بر

ابعاد این پاکت ها را نوع و سایز ظروفی که درونشان قرار می گیرند(عموما ظروف آلومنیومی) تعیین می کنند و مطابق سلیقه و خواست شما در دست تولید قرار میگیرند. گرماژ پاکت ها بر اساس وزن غذاهایی که می خواهید درون آنها قرار بدهید تعیین می شود. هرچه گرماژ کاغذ بالاتر باشد ، کاغذ مقاومت بیشتری خواهد داشت.

پاکت های بیرون بر تحریر یا گلاسه کلاس کاری مجموعه ی تان را بالاتر خواهند برد. شکیل تر و زیبا تر هستند اما قیمت بالاتری به نسبت پاکت کرافت دارند. ضمن اینکه کاغذهای تحریر و گلاسه چاپ پذیری بالاتری نیز دارند.

4- پاکت کرافت بیرون بر کافه

سفارش پاکت کرافت بیرون بر ی که به خوبی طراحی شده اند و چاپ اختصاصی می خورند جنبه ی تبلیغاتی موثری را برای کافه و رستوران به همراه خواهند داشت. جلوه ی زیبا و جذاب بسته بندی برای بسیاری از مشتریان حائز اهمیت است.

پاکت های بیرون بر کافه و رستوران به دلیل اینکه بیرون برهای این صنف عموما نوشیدنی و کیک و غیره می باشد باید گرماژ بالایی را برای کاغذ پاکت ها انتخاب کنند.

4- پاکت کرافت بیرون بر کافه

پاکت های بیرون بر را می توان از سه مدل کاغذ کرافت ، تحریر ، گلاسه تولید و عرضه کرد. کاغذ های کرافت به صرفه تر و کاغذ های گلاسه و تحریر پاکت های شکیل تری را تحویل می دهند. ضمن اینکه چاپ پذیری گلاسه و تحریر بیشتر است.

از کاغذ گلاسه برای تولید پاکت های خرید فروشگاهی نیز بسیار استفاده می‌شود که البته لازم است از گرماژ بالا استفاده شود (حداقل 170 گرم). گاها برای افزایش مقاومت از سلفون هم استفاده می‌شود.

سفارش پاکت کرافت بیرون بر

تیراژ سفارش

کمترین تعداد قابل سفارش برای پاکت های چاپی 1000 عدد است. سفارش پاکت کرافت بیرون بر کمتر ازین مقدار نه برای تولید کننده و نه برای خریدار توجیه اقتصادی ندارد. بهترین تیراژ از لحاظ قیمتی 5000 عدد است.

سفارش پاکت کرافت بیرون بر

سفارش پاکت کرافت بیرون بر

برای تولید محصولات اختصاصی بطور معمول بین 5 تا 20 روز را باید مدنظر قرار دهید. با ثبت سفارش فوری، این زمان را می توانید تا 7-8 روز کاهش دهید. در هر نقطه از ایران که باشید با ثبت سفارش پاکت کرافت بیرون بر بصورت تلفنی و اینترنتی سفارش شما توسط باربری های مجاز و معتبر کشور به اقصی نقاط ایران ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما