فروش جعبه برگر و ساندویچ در تهران

فروش جعبه برگر

با پیشرفت صنعت بسته بندی فست فودی و گسترش استفاده از این محصولات، آمار خرید و فروش جعبه برگر و بسته بندی های مختص به این محصول نیز بیش از پیش در حال افزایش است. در واقع در کنار طعم و کیفیت مطلوب یک محصول غذایی، بسته بندی آن به عنوان اولین بخشی از محصول که به نظر مشتری می رسد بسیار حائز اهمیت است و باعث ثبت برند شما در ذهن و خاطر مشتری خواهد شد.

می توان گفت برگر یکی از محبوب ترین و لذیذ ترین گزینه های انتخابی ما در فست فود و رستوران هاست که پای ثابت منوی غذایی فست فودها نیز هست. با استقبال مشتریان از غذای بیرون بر، مدیران رستوران ها و فست فودها بیش از پیش به فکر خرید بسته بندی های شکیل تر و زیباتر هستند. درمورد بسته بندی های مختص برگر با توجه به اینکه نوع و ابعاد برگرها در رستوران های مختلف متفاوت است باید دقت بیشتری را درهنگام خرید جعبه برگر مناسب برای برند خود به خرج داد.

انتخاب مقوای جعبه ی برگر

فروش جعبه برگر

مقوای بسته بندی های فست فودی به دلیل قرار گرفتن در مجاورت غذا باید از استاندارد ترین و بهداشتی ترین مقواهای موجود در بازار باشد که خوشبختانه مقوا ایندربرد این قابلیت را دارد و مورد تایید وزارت بهداشت نیز است. فارغ از این تفاسیر شما می توانید هر یک از مقواهای زیر را برای خرید جعبه برگر انتخاب کنید :

  • مقوای ایندربرد : کمترین مقدار چسبندگی مواد و پنیر به جعبه را دارد و محصول تخمیر چوب و بدون استفاده از کوچکترین درصدی از ضایعات در روند تولید آن است. میزان فروش جعبه برگر ایندربرد بسیار بالاست.
  • مقوای پشت طوسی : متشکل از مواد بازیافتی و روکش گلاسه .
  • مقوای دوبلکس بهداشتی : این مقوا از سه لایه درونی و میانی و بیرونی تشکیل می شود که لایه میانی آن متشکل از مواد بازیافتی است .
  • مقوای ایفلوت بهداشتی : محصول به هم پیوستن سه لایه کاغذ کرافت نو که لایه وسطی آن کنگره دار است.
فروش جعبه برگر

انواع مدل جعبه برگر

هر مدل جعبه برگر معایب و مزایای خاص خودش را دارد که در مجموع روی قیمت فروش جعبه هم اثر گذار است.

فروش جعبه برگر

مدل های رایج جعبه برگر به قرار زیر است:

  • جعبه صندوقی (کلاسیک)
  • جعبه دو تکه : درب این جعبه ها همانند جعبه شیرینی از بالا به روی بدنه ی اصلی قرار می گیرد.
  • جعبه صدفی (مک دونالدی) : در سالهای اخیر حجم فروش جعبه برگر مدل صدفی رو به افزایش است . این مدل جعبه هم اکنون در زمره ی پر فروش ترین مدل های جعبه ی برگر است .
  • جعبه سفره‌ای : هنگام باز کردن جعبه و سرو ساندویچ بصورت یک سفره در می آید .
  • جعبه قفلی : این جعبه به صورت یک تکه است و درب آن که بالای جعبه است پس از بسته شدن به نحوی از دو طرف چفت می شود.
  • جعبه کشویی : این جعبه ها از دو بخش بدنه اصلی و کاور تشکیل شده است که بدنه اصلی همانند یک کشو در دل کاور جای می گیرد. قیمت فروش جعبه برگر وابسته به مدل های آن متغییر است.

فروش جعبه برگر پرطرفدار!

فروش جعبه برگر
مدل سفره ای

آمار فروش جعبه برگر مدل سفره ای نشان می دهد که این مدل یکی از پر طرفدارترین مدل های جعبه برگر می باشد که به دو صورت دوتکه و یک تکه تولید می‌شود. در مدل دو تکه درب جعبه بعد از باز شدن جدا می ‌شود. همانطور که از اسم این مدل پیداست بعد از باز شدن جعبه بصورت یک سفره در می‌آید که این مزیت باعث می شود مشتری شما در هر فضایی بتواند غذای خود را با خیال راحت میل کند. این مدل جعبه از پرکاربرد ترین و پرفروش ترین جعبه‌ های موجود در بازار است که البته به دلیل ساختار طراحی آن تا حدی سرعت شما را در بسته بندی کم می کند .

ابعاد جعبه همبرگر

ابعاد برگر معمولا با توجه به نان مورد استفاده متغیر است. اگر سایز نان مورد استفاده برگرتان را بدانید، خرید جعبه برگر برایتان راحت ‌تر خواهد بود . بطور کلی جعبه‌های برگر در بازه 11 در11 تا 14 در 14 تولید می شوند. اما محدودیتی در انتخاب سایز جعبه وجود ندارد. شما با توجه به ابعاد برگر برند خود می توانید سایز اختصاصی خودتان را تولید کنید .

طراحی جعبه برگر

فروش جعبه برگر

یکی از پر بازده ترین شیوه های تبلیغات اثرگذار انتخاب درست بسته بندی محصول است. یک بسته بندی مناسب به محصول شما را ارزش می بخشد و برند شما را قابل اعتماد تر می کند. طراحی جعبه برگر مختص به برند شما از رنگ جعبه تا اطلاعات تماس، آدرس و … را شامل می شود که فروش شما را افزایش می ‌دهد و برند شما را از رقبا متمایز می کند. در بازاریابی از “بسته بندی” با عناوینی همچون “رسانه پایدار” یا “فروشنده نهایی” یاد می شود که نشان دهنده اهمیت بالای بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول است.

کاغذ مومی

برگر شما گاهی ممکن است روغن یا پنیر زیادی داشته باشد و این باعث می شود جنس مقوای مورد استفاده در تولید جعبه اهمیت زیادی داشته باشد و با حساسیت بیشتری انتخاب شود.

پیشنهاد ما در خرید جعبه برگر، انتخاب مقوای ایندربرد است که کمترین مقدار چسبندگی به جعبه را دارا می باشد. اما به نظر می رسد با رپینگ برگر و استفاده از کاغذ مومی بهداشتی قبل از قرار دادن برگر در جعبه، بسته بندی برگر خود را تبدیل به احسن و شکیل تر کرده باشید. این کار مزیت هایی دارد از قبیل:

  • نچسبیدن پنیر به جعبه و خراب نشدن نمای بسته بندی
  • بهم نخوردن و نریختن محتویات برگر از داخل آن به بیرون حین جابه جای و دلیوری
  • برداشتن و سرو راحت تر توسط مشتری و به طبع آن رضایت اش از بسته بندی محصول

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما