خرید عمده جعبه سوخاری در تهران

طبق آمار جعبه ی سوخاری پس از جعبه ی پیتزا و جعبه ساندویچ از پرفروش ترین دسته های بسته بندی فست فودی محسوب می شود. برای خرید عمده جعبه سوخاری با کیفیت و قیمت مناسب ملاحظاتی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خرید عمده جعبه سوخاری

سوخاری ها به دلیل اینکه در تماس مستقیم با بسته بندی خود قرار دارند و همواره مقداری روغن در درون خود ذخیره می کنند محتاج به بسته بندی هایی هستند علاوه بر اینکه بهداشتی باشند روغن اضافه را هم به بیرون نشت ندهند.

به همین دلیل است که همواره انتخاب و خرید عمده جعبه سوخاری یکی از چالش های مدیران فست فود و رستوان ها می باشد. چرا که یک بسته بندی نامناسب علاوه بر اینکه می تواند کاهش رضایت مشتریان را در پی داشته باشد میزان فروش رستوران را هم قطع به یقین تحت تاثیر خود قرار می دهد.

جنس جعبه های سوخاری

خرید عمده جعبه سوخاری

شاید مهم ترین مولفه ای که برای خرید عمده جعبه سوخاری باید به آن دقت بیشتری به خرج داد، جنس جعبه ی سوخاری است. اگر جعبه مقاومت مناسبی نداشته باشد ممکن است روغن به بیرون نشت کند که قطع به یقین نارضایتی مشتری را در پی خواهد داشت. ضمن اینکه جعبه سوخاری در مجاورت مستقیم مواد غذایی قرار می گیرد باید کاملا بهداشتی و مورد تایید وزارت بهداشت باشد.

برای تولید جعبه های سوخاری با وجود اینکه مقوا های مختلفی در صنعت بسته بندی فست فود قابل استفاده می باشند پیشنهاد اکید ما جعبه های تولید شده با مقوای ایندربرد می باشد. مقوای ایندربرد از تخمیر چوب بدست می آید و ساختار آن عاری از هرگونه مواد بازیافتی است. فلذا از بهترین و بهداشتی ترین مقواها به شمار می رود.

مقوای ایندربرد برای تولید و ساخت جعبه های دارویی نیز استفاده می شود. از مهمترین ویژگی های مقوای ایندربرد می توان به بهداشتی بودن، مقاومت بالا، چاپ پذیری بسیار خوب اشاره کرد. مقوای ایندربرد به نسبت بقیه مقواها چسبناکی کمتری نسبت به موادی مثل پنیر پیتزا دارد.

سایز جعبه سوخاری

خرید عمده جعبه سوخاری

با توجه به حجم غذاهای سوخاری (قارچ سوخاری، سوخاری دو تکه، سوخاری سه تکه، میکس سوخاری و…) سایز جعبه ها و بسته بندی این محصول نیز متغییر است. شما می توانید سایز دلخواه خود را به مسئول فروش شرکت اعلام کنید تا سایز جعبه ها متناسب با نظر شما در روند تولید لحاظ شوند.

مقاومت جعبه سوخاری

سوخاری ها معمولا وزن یکسانی ندارند. این مهم خریدار را ملزم می کند در هنگام خرید عمده جعبه سوخاری دقت بیشتری را به خرج دهد. هرچه گرماژ مقوا بیشتر باشد استحکام و مقاومت آن هم بیشتر می شود. در تهیه و تولید جعبه های سوخاری معمولا از مقوای ایندربرد 250 گرم استفاده می شود. اما می توانید برای استحکام و مقاومت بیشتر جعبه از گرماژ های بالاتر هم استفاده کنید.

طرح جعبه سوخاری

خرید عمده جعبه سوخاری
جعبه سوخاری مدل قفلی

جعبه های سوخاری در مدل های مختلفی تولید می شود اما از مدل های رایجی که بیشتر مورد توجه صاحبان فست فود قرار گرفته است می توان به مدل قفلی و مدل سفره ای اشاره کرد. سادگی در اسمبل کردن و کارآمدی بالا بطوریکه در مدل سفره ای هنگام باز کردن جعبه و سرو غذا جعبه ی بسته بندی همانند یک سفره باز می شود و مشتری در هرموقعیتی که باشد (چه در ماشین چه محل کار و…) به راحتی می تواند از وعده غذایی خود لذت ببرد. از دیگر مدل های می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • جعبه صندوقی (کلاسیک)
  • جعبه دسته دار
  • سطل های کاغذی بزرگ سوخاری
  • پلیت سرو در سالن و…
خرید عمده جعبه سوخاری
جعبه سوخاری مدل دسته دار

می توان گفت تمام لذت غذاهای سوخاری به کرانچی و ترد بودن آنهاست. در اینجا نکته ای که در طراحی و تولید جعبه های سوخاری بسیار اهمیت پیدا میکند تعبیه منفذ هایی در بدنه ی جعبه برای عبور و مرور هواست. نبود این منفذها باعث محبوس شدن هوای داغ برخاسته از سوخاری ها می شود و و روکش سوخاری را تا حدی از حالت تردی خارج و از کیفیت آن می کاهد.

خرید عمده جعبه سوخاری
جعبه مخصوص سیب زمینی و قارچ سوخاری

جعبه ی سوخاری با نقش دلخواه شما

بسته بندی بهترین راه تبلیغ برای رستوران و فست فود شماست. در عصر حاضر دیگر تاثیر استفاده از یک بسته بندی شکیل و با کیفیت در فروش رستوران و فست فود ها برهیچ کسی پوشیده نیست. حال آنکه همین بسته بندی با کیفیت اگر مزین به لوگو و طرح شما باشد این تاثیر قابل توجه را برای خود نمایی برندتان دوچندان خواهد کرد.

بسته بندی با کیفیت با طراحی حرفه ای، برند شما را در ذهن و خاطر مشتریان ثبت و حتی باعث جذب مشتریان جدید به سوی مجموعه ی شما خواهد شد. در واقع یک بسته بندی جذاب یک دلیل منطقی برای یک خرید احساسی به مشتری خواهد داد.

خرید عمده جعبه سوخاری

چاپ جعبه های سوخاری بطور معمول از نوع افست می باشد.

سه فاکتور مهم برای خرید عمده جعبه سوخاری

  • قیمت : عوامل مختلفی روی قیمت خرید جعبه های سوخاری مانند ابعاد جعبه ، نوع مقوا ،نوع چاپ و … تاثیر می گذارند .
  • مدت تولید و تحویل سفارش : از زمان ثبت سفارش تا موعد تحویل آن مخصوصا برای محصولاتی که احتیاج به چاپ دارند تا سقف 15 روز را باید مدنظر داشته باشید.
  • تیراژ سفارش : کمترین تیراژ قابل سفارش برای محصولات چاپی 1000 عدد است اما هرچقدر تیراژ بالاتر باشد قیمت تمام شده برای شما کمتر می شود. بهترین تیراژ از لحاظ قیمت، تیراژ 5000 عدد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما