خرید سینگل پیتزا بصورت عمده در تهران

خرید سینگل پیتزا

سینگل پیتزا چیست؟ استفاده از سینگل پیتزا چه مزیت هایی دارد؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟ بصورت خرد خرید کنیم یا عمده؟ اینها سوالاتی است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. بی شک خرید سینگل پیتزا مزایایی را برای شما به همراه می آورد که در این مقال به آنها اشاره میکنیم.

سینگل پیتزا چیست؟

خرید سینگل پیتزا

سینگل پیتزا که در زبان لاتین pizza box liner نامبرده می شود، همان صفحه سفید رنگ و کنگره داری است که زیر پیتزا در داخل جعبه پیتزا یا روی تخته ی سرو قرار می گیرد. با توجه به اهمیت بالای بهداشتی بودن سینگل ها و شرایط نگهداری و میزان فضای انباری که به این بخش اختصاص داده اید می توانید تصمیم بگیرید که به چه میزانی خرید خود را انجام دهید.

مصارف سینگل پیتزا

سینگل پیتزا در فست فود ها و فست کژوال ها عموما برای زیر پیتزا استفاده می شود. اما این پدها برای زیر سوخاری ها از قبیل مرغ سوخاری، قارچ سوخاری و … نیز به دلیل ساختار تردی که دارند استفاده می شود. موجدار بودن لایه ی بالایی سینگل ها، به هوای داغ برخاسته از غذا مسیر رفت و آمد می دهد و از خمیر شدن و افت کیفیت محصول جلوگیری می کند.

جنس سینگل پیتزا از چیست؟

خرید سینگل پیتزا

با توجه به تاکید مراکز بهداشت بر لزوم استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و تماس مستقیم سینگل پیتزا با ماده غذایی، تولید کنندگان آن را ملزم به استفاده از کاغذهای بهداشتی و مناسب این صنعت می کند. کاغذی که بیشتر برای تولید این محصول استفاده می شود کاغذ تحریر است. که بصورت دولایه کنگره دار و یک لایه ی کفی در می آیند. لایه های کنگره دار روی لایه ی کفی سوار می شود و با چسب نشاسته خوراکی به هم متصل می شوند و ساختار سینگل پیتزا را تشکیل می دهند.

مزایای استفاده از سینگل پیتزا

با افزایش تعداد روزشمار فست فود ها و رستوران ها جو رقابتی بین آنها بیش از پیش افزایش یافته است و رستوران هایی دراین مسیر پیشرو می شوند که همواره به فکر ارتقای سطح کیفی محصول خود باشند. در این راستا خرید سینگل پیتزا به شما در نگهداری و جلوگیری از افت کیفیت محصول و بهتر جلوه کردن شکل ظاهری بسته بندی پیتزا کمک بسزایی خواهد کرد. دو دلیل مهمی که خرید سینگل پیتزا را گوشزد میکند:

1- جلوگیری ازخمیر شدن نان پیتزا

خرید سینگل پیتزا

می توان گفت مهم ترین دلیلی که باعث می شود از سینگل پیتزا در بسته بندی های پیتزا استفاده کنیم جلوگیری از خمیر شدن نان پیتزا می باشد. در واقع سینگل پیتزا با سطح کنگره داری که دارد با ایجاد یک فضای خالی بین خمیر و سطح داخلی جعبه یا تخته ی سرو باعث گردش هوای داغ در این بین می شود و این امر مانع از عرق کردن و خمیر شدن نان پیتزا و افت کیفیت آن می شود.

2-حفظ ظاهر جعبه پیتزا

همواره رستوران و فست فودهای موفق در کنار حفظ و ارتقای کیفیت و طعم محصول خود به فکر ظاهر و بسته بندی آن هم هستند. استفاده از سینگل پیتزا علاوه بر شکیل تر کردن بسته بندی باعث می شود روغن پیتزا یا حتی پنیر آن جذب خود جعبه ی پیتزا نشود و جعبه تا رسیدن به دست مشتری تمیز و مرتب نگاه داشته شود.

خرید سینگل پیتزا

خرید سینگل پیتزا

هماهنگ با افزایش وابستگی امور روزمره ی انسان جامعه ی امروز به اینترنت که صد البته سبب آسایش و راحتی انجام کارها نیز شده است، فعل خرید کردن نیز بصورت اینترنتی در حال افزایش است.

اگر مشکل اعتماد به فروشنده مرتفع گردد خرید اینترنتی محاسن بی شماری رو چه از لحاظ فردی و چه اجتماعی به همراه دارد که از زمره ی آن می توان صرفه جویی در وقت و کاهش ترافیک در سطح شهر را عنوان کرد. خرید سینگل پیتزا نیز ازین قاعده مستثنی نمانده است. برای این منظور به مراکز معتبر مراجعه کنید تا از بهداشت و کیفیت محصول اطمینان کافی را داشته باشید. این محصول را می توانید در ابعاد و اشکال دلخواه خود سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما