خرید انواع جعبه ساندویچ در قم با قیمت ارزان

تا چندی پیش تقریبا دلیوری تمام سفارشات بیرون بر فست فودها و رستوران ها توسط کیسه های نایلونی انجام می گرفت. امروزه اما تهدیدات محیط زیستی افراد بیشتری را مجاب و علاقه مند به جایگزینی کیسه های نایلونی با پاکت های کاغذی کرده است. ضمن اینکه پاکت های کاغذی بیرون بر ظاهر و جلوه ای شکیل تر به کار می بخشد. در این راستا افزایش خرید انواع جعبه ساندویچ نیز جایگاه پاکت های نایلونی را کمرنگ تر کرده است.

خرید انواع جعبه ساندویچ
خرید انواع جعبه ساندویچ (پاکت کاغذی ساندویچ)

آیا باور می کنید آمریکایی ها بیش از 300 میلیون ساندویچ در روز می خورند؟ درست است ، هر روز به اندازه تعداد افرادی که می توانند آنها را بخورند ، ساندویچ مصرف می کنیم. چرا که نه؟ ساندویچ ممکن است یک غذای عالی باشد: آماده سازی سریع، قابل حمل، سرو راحت و …

تاریخچه ساندویچ

خرید انواع جعبه ساندویچ
خرید انواع جعبه ساندویچ لاک باتوم

ساندویچ در سال 1762 توسط جان مونتاگو ارل چهارم ساندویچ در انگلیس رواج یافت. اکثر مورخان غذا موافقند که مونتاگو یک مشکل قابل توجه در بازی های دورهمی داشت که باعث می شد ساعت ها سر میز کارش بگذراند. در طی یک پرخوری طولانی مدت ، او از آشپزخانه خواست تا برای او چیزی تدارک ببینند که بتواند بدون برخاستن از جای خود بخورد و ساندویچ متولد شد. مونتاگو آنقدر از گوشت و نان خود لذت می برد که دائماً آن را می خورد.

انواع ساندویچ

خرید انواع جعبه ساندویچ
خرید انواع جعبه ساندویچ کلاب

آمار خرید انواع جعبه ساندویچ متفاوت است. بیشترین سفارشات معطوف به جعبه های طولی ساندویچ و جعبه های برگر می شود. امروزه تنوع زیادی در مدل های ساندویج بوجود آمده است. رایج ترین اشکال ساندویچ هایی که در فست فود رستوران های ایرانی می توان یافت شامل:

خرید انواع جعبه ساندویچ
خرید انواع جعبه ساندویچ (سینی سرو ساندویچ)
  • ساندویچ های طولی مثل دونر و هات داگ و شاورما
  • برگر ها
  • کلاب ها
  • پنینی ها
  • تاکو ها
  • اسنک ها را شامل می شود.
خرید انواع جعبه صندوقی
خرید انواع جعبه ساندویچ صندوقی

مدل های جعبه ساندویچ

جعبه ساندویچ در انواع طرح ها و مدل های مختلف تولید و عرضه می شود که از رایج ترین آنها می توان به مدل های سفره ای ، صندوقی ، کشویی ، لاک باتم و سینی سرو در سالن را اشاره کرد.

خرید انواع جعبه ساندویچ در شهرستان ها

خرید انواع جعبه ساندویچ
خرید انواع جعبه ساندویچ شش ضلعی

صاحبان فست فود ها و رستوران های واقع در شهرستان ها می توانند با ثبت سفارش بصورت تلفنی و یا اینترنتی و دریافت مشاوره های لازم درصورت لزوم، خرید انواع جعبه ساندویچ های خود را در مدت زمان کوتاه و با قیمت ارزان و مناسب در محل خود تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما